מאת: לילך
Holiday chocolate gift
לאחרונה אני מוצאת את עצמי מקנא קצת בחברים הפנויים שלי. בקרוב, עונת החגים תהיה בעיצומה, האוויר הקר שמראה את בואו של החורף יחזק לנו את תחושת הרוגע והשלווה ואנו נזכה בתקופת חסד של חופשות מהעבודה. נראה לי שדווקא בתקופה זו עדיף להיות רווק וליהנות מפתח של שלל הזדמנויות ומטלות מועטות.

הרכבתי לכם רשימה של מספר סיבות מדוע כדאי ללכת סולו בתקופת החגים.

בילויים
תקופת החגים מאפשרת לנו לקח אוויר לנשימה מהעבודה, מחויבויות ומטלות כאלו ואחרות. היא פותחת עבורנו זמן פנוי שבו לרוב אנחנו מבלים עם המשפחה וחברים במקומות בילוי שונים. אם תשימו לב דווקא בחגים יוצא לנו להיפגש עם אנשים שלא ראינו כבר הרבה זמן, ולעיתים קרובות בעקבות כך אנו מכירים אנשים חדשים. זוהי הזמנות נהדרת שפותחת לנו שלל הזדמנויות של מציאת קשרי זוגיות חדשים אותם אנו זוכים לקבל בעקבות תחילתה של השנה חדשה.

מתנה אחת פחות
טוב, זה אולי לא נשמע כמו עניין רציני אבל כולנו יודעים עד כמה הלחץ גדול וההתלבטויות קשות כאשר אנו קונים מתנה לאדם שבאמת איכפת לנו ממנו. אז לא רק שאנו חוסכים קצת כסף, אנו גם משחררים את הלחץ של "מה אני יקנה לה?" וכמובן חוסכים הרבה זמן בחיפוש אחר מתנה ראויה שתספק את הצד השני.

רק אתם לעצמכם
כמה נפלא ללכת בעיר כאשר כל החנויות תוססות ומלאות אנרגיה חיובית. לאלו מכם שאוהבים קניות זו הזמנות מעולה לקנות דברים שניתן למצוא רק בחג, בעיקר לאלו שאוהבים את כל ה" פיצ'פקעס" שמוכרים בכל חנות ואפילו בפיצוציות. לא משנה מהן העדפות שלך, העיקר שאין מישהו מהצד ששופט אותך על כל דבר ומכוון אותך מה לקנות ומה לא.

התלבטויות
הרבה מאיתנו אוהבים לעשות את ימי החג אצל המשפחה, ואני לא מדברת רק על הארוחה בערב החג, אלה לכך שאנו גם נשארים לישון אצלם למשך מספר ימים. כאן תמיד מגיע החלק של ההתלבטות, אתם לרוב כן רוצים ללכת עם כל המשפחה אך מצד שני בן או בת-הזוג לוחצים ולעיתים מעקמים פרצוף. מכאן מתחילה הדילמה האישית של אם להציע לבן-הזוג שיבוא איתכם או פשוט לא ללכת עם המשפחה.

נכון שתמיד עדיף לחיות בזוגיות וזה גם מה שרובינו מייחלים לו. אך לעיתים, בתקופות מסוימות, להישאר לבד ללא בן זוג יכול להיות מועיל יותר מאשר תחושת החוסר של קשר זוגי קבוע שלעיתים רבות דורש מאיתנו להתפשר ולא לעשות בדיוק את הדברים שאנו רוצים.

מידע נוסף שעשוי לעניין אתכם
טיפים למציאת קשר זוגי
ראש השנה לחרדות: איך להתמודד עם פחדים בתקופת החגים