מאת: רינת

גברים, תעצמו את העיניים. או אולי לא, במידה ואתם מוכנים לקבל את המנה היומית של האמת הכואבת.
למה? כי כמה שמערכת היחסים שלכם תהיה פתוחה עדיין ישנם דברים שבת הזוג שלך (לרוב) תמנע מלספר לך.

נשים לא תמיד מספרות את האמת, ויותר מזה אנחנו לא תמיד חושבות שצריך.
האא… כן, כמעט ואני יכולה לראות מכאן את המבט שלך שאומר "חברה שלי אף פעם לא משקרת לי", אבל אנחנו משקרות וזה ממש לא עושה אותנו לשטן, לפעמים אנו מרגישות שעדיף לא לספר הכול רק בשביל לא לאבד אתכם או לגרום למריבות מיותרות.
secret-of-woman-lie
להפיך, דווקא בקטגוריה הזו אנו רואת עצמנו כנשים חכמות שפשוט יודעות לשחק את המשחק כמו שצריך. אני לא חושבת שיש גבר שלא יודע שבת-הזוג שלו משחקת לפעמים בכדי להשיג דברים מסוימים, אתם יודעים זאת  אבל עדיין מתקפלים ולרוב זורמים איתנו, רק בגלל שאנחנו יודעות איך לשחק את המשחק ועל איזה כפתורים מותר ואסור לנו ללחוץ.

שלא תבינו אותי לא נכון, אני באמת לא חושבת שמערכת יחסים יכולה לשרוד ללא כנות הדדית, ובאמת שאני לא סתם אומרת את זה אלה באמת מתכוונת לזה.

אז איפה טמונים הסודות שאנחנו הנשים מעדיפות שלא לספר לכם? אנחנו לרוב לא משקרות, אלה פשוט לא מספרות. כשאתם שואלים אותנו באופן ישיר אנו מעדיפות לעגל פינות ולהימנע מלפגוע באגו הגברי שלכם.

מדוע? כי אנחנו חושבות שעדיין ישנם דברים שאנחנו כנשים צריכות לשמור לעצמנו כסוד מבלי שכל הסובבים אותנו ידעו על כך, גם אם במקרה זה "הסובבים אותנו" זה רק אתם בני-הזוג שלנו.

אז מהם הדברים שאנחנו הנשים משתדלות להימנע מלספר לכם?

שאלתי כמה נשים אמתיות, כאלו שהגיעו מבית טוב והנה מה שהן סיפרו לי:

שאלה לבחורה ראשונה – גיל 29

תשובה: "אני נמצאת עם החבר שלי כבר 3 שנים ואני משוכנעת שלבסוף זה גם יסתיים בחתונה, אבל אני מעולם לא סיפרתי לו על ההפלה שעברתי בגיל 17. אני חושבת שזה פשוט נושא כאוב לדבר עליו ולא כל כך מתאימה לי תחושת האי נוחות וסערת הרגשות הפנימית שתגיע לאחר שאספר את כל הסיפור.
אני לא חושבת שהוא (החבר שלי) צריך לדעת דברים כאלו, בשביל זה יש לי את אחותי, אימא שלי וחברה טובה מאד שלי שתמיד יהיו שם בשבילי. אני גם מאד מפחדת שחבר שלי יסתכל עלי בצורה שונה אחרי שאספר לו, אנחנו כן חושבים על חתונה והבאת ילדים לעולם וחבל לי לקלקל את זה. ההפלה כבר הייתה, אז בשביל מה צריך לפתוח את זה עכשיו."

שאלה לבחורה שנייה – גיל 34

תשובה: "יש לי חובות כספיים מאד גדולים – חובות שהצטברו מהלוואות בנקאיות עבור תשלומים על לימודים ועוד כמה "שיפוצים" קלים שעשית עבור עצמי, כמו הגדלת חזה. את החובות האלו אני הולכת לשלם עוד הרבה… הרבה זמן. לא סיפרתי לחבר שלי כי זה משהו שאני מתמודדת איתו בעצמי. אני לא רוצה לגרום לו לחשוב שאם אני מדברת איתו על זה, אז הבעיה הזו היא פתאום של שנינו ולא רק שלי.
ועם כל הכנות, אני לא חושבת שיש גבר שירצה למסד קשר זוגי כאשר הוא יודע מראש שבת-הזוג שלו מלאה בחובות כבדים שכנראה בלית ברירה ישפיעו גם עליו."

שאלה לבחורה שלישית –  גיל 37

תשובה: "בגדתי בבעלי במקום העבודה הקודם שלי, זה היה די מקרי עם גבר שהכימיה בינינו הייתה מדהימה. אני לא אמרת שזה לא היה מתוכנן, זה בהחלט היה אבל רק פעם אחת (אני יודעת לא שזה משנה) אבל באותה תקופה לי ולבעלי היו די הרבה קשיים בזוגיות והייתה תחושת ריחוק שמשכה תקופה מסוימת. עד היום אני מרגישה רגשות אשם ומשתדלת להיות הכי הכי בשבילו, בייחוד במיטה. אני בהחלט שומרת את הסוד או השקר הזה ביני לבין עצמי, זה בהחלט משהו שאני מצטערת עליו והוא ילך איתי לקבר. אחרי הכול אנו נשואים כבר 8 שנים ויש לנו 3 ילדים, רק המחשבה של לאבד את התא המשפחתי עושה לי רע."

שאלה לבחורה רביעית – גיל 27

תשובה: "זה לא באמת האף שלי, ואלו לא באמת השדיים שלי. באמת שאני לא מבינה איך על עניין השדיים הוא עדיין לא עלה. בהחלט זה שגורם לי לחשוב שהוא משקר בכל הקשור לניסיון המיני שלו, אבל זה כבר סיפור אחר."

שאלה לבחורה חמישית – גיל 32

תשובה: "עם כמה גברים שכבתי. הוא חושב שהמספר הוא אחד פחות ממה שהיה לו. האמת היא שזה קצת יותר מפי שניים ממה שהיה לו. אני חושבת שהוא ישפוט אותי אם אני יספר לו מה המספר האמיתי, גם אם הוא לא באמת מתכוון לכך. אני לא רוצה שהיסטוריית העבר המינית שלי תגרום לו לחשוב שהוא סתם עוד אחד, פחות שווה ערך מגברים אחרים שהייתי איתם. וכמו שאומרים – מה שלא יודעים לא כואב."

נשים, יש לכם דברים שלעולם לא הייתן מספרות לבן-הזוג? שתפו אותנו.

מידע נוסף שעשוי לעניין אתכם:
האם נשים בוגדות ועד כמה הן טובות יותר בשקרים
פורום פרידות גירושין ובגידות