מאת: מיקי

האם אתם לא חשים הקלה כאשר אתם חושבים על "האקס שלי עזב אותי"? הפרידה הזו אמורה לתת לכם תחושת הקלה בכך שאתם חופשיים לעשות עכשיו כל מה שאתם רוצים. אל תחשבו יותר מידי על הסיבות השונות של מדוע האקס עזב אתכם. מחשבות אלו רק יביאו אתכם לתקיעה וידכאוניות ולא יאפשרו לכם להתקדם הלאה.
depressed-after-separated
המחשבות האלו יכולות גם להביא לכם לא מעט עצבות, רק אחרי שתצליחו לעבוד על עצמכם ולנטוש אותם תוכלו להתקדם הלאה.
אולי זה ישמע לחלק מכם מעט מוזר, אבל חשיבה על דברים משמחים שגורמים לכם אושר ושמחה יאפשרו לכם לעבור את הפרידה בשלום ולהמשיך לשלב הבא בחיים שלכם. מה שכן, חשוב מאד שבאמת תאמינו בזה.

לצאת מהפרידה בצורה חלקה

סיום מערכת יחסים הוא בעצם הזמן הכי טוב לעבוד על עצמכם. נסו לפתח מיומנויות חדשות או תחביבים שיעזרו לכם להתנתק מהפרידה. זה יכול להיות אומנות, ספורט, רכיבה על אופניים ועוד. זכרו תמיד – לעולם בו אנו חיים יש המון מה להציע, ואתם צריכים לתפוס זאת בשתי ידיים.

דבר נוסף שיכול לעזור לכם הוא להימנע מחשיבה על מחשבות שמביאות אתכם לעצבות. הימנעו מלהגיע למקומות שהייתם נוהגים ללכת עם האקס. אם זה בלתי נמנע, נסו לעקב זאת על ידי שיחה עם הסובבים אתכם באותו מקום.

דפוסי התנהגות והרגלים

במערכת יחסים ארוכה יכולים להתפתח דפוסי הנהגות בחיינו ולעיתים ייקח זמן לחזור לעצמנו לאחר שהקשר הסתיים. אם רק תתבוננו על דפוסי ההתנהגות שקיבלתם במהלך אותו מערכת יחסים, תדעו לזהות בקלות כיצד ניתן להחליף אותם בדפוסי התנהגות חדשים. על ידי כך, תדחפו החוצה מחייכם את כל ההרגלים הקודמים. נסו להחליף את התחביבים החדשים שלכם באקס באמצעות יציאה למקומות חדשים או התנסויות חדשות שעושות לכם טוב. בדר זו, לא יעבור הרבה זמן עד שתמצאו עצמכם אומרים "לא איכפת לי שהאקס שלי גמר איתי".

זהו בעצם הדבר הכי נכון לעשות – למצוא עצמך "מעל" האקס שלך לאחר שהסתיימה מערכת יחסים. אפשרויות החיבור עם אלפי אנשים, ולא רק באמצעות האינטרנט היא חוויה מדהימה שאותה כדאי ליישם וליהנות ממנה.

חזקו את הקשר עם אנשים אמיתיים ברמה האישית – לא באמצעות רשתות חברתיות. אתם יכולים גם לפנות לחברים או לבני משפחה, לחזק את הקשר במידת הצורך, ולהשתלב יותר בחיים שלהם על ידי פגישות ובילויים במקומות חדשים.

חברים אמיתיים יעשו הכול בכדי לעזור לך עם הבעיה שלך. אתם יכולים לנסות לתת עזרה לאנשים שאולי צריכים אתכם ותראו עד כמה שזה יעשה לכם להרגיש טוב. חיבור עם אנשים שאינם מתאימים לנו (בדיעבד) היא הסיבה מדוע רוב מערכות היחסים מסתיימות בשלב כלשהו. ברגע שאתם נמצאים במקום של "מעל" האקס שלכם, תוכלו להכיר אנשים חדשים. יתכן שבשלב זה תרגישו מוכנים למציאת זוגיות חדשה אותה תוכלו לחפש באתרי הכרויות באינטרנט או לחובבי הרשתות החברתיות – בפייסבוק. לפני שאתם עושים זאת, חשוב שתבחרו את אתר ההכרויות שאילו כדאי לכם להירשם מכוון שישנם המון אתרים ברשת האינטרנט שלא תמיד מיועדים עבורנו.

חשיבה על מה שהיה בעבר, כמה טוב היה לך עם האקס, זה בזבוז אנרגיה שכדאי להשקיע אותה על דברים אחרים. אז תתחילו לפעול והתגברו על הפרידה מהאקס.
אל תבזבזו אנרגיה על דברים חסרי תועלת, אם אתם חושבים שהפרידה מהאקס היא סופית אז עברו הלאה ובדקו איך תוכלו לפתח את עצמכם עוד יותר.
לכולנו יש פוטנציאל מצוין, כל אחד עם הפוטנציאל החבוי שלו. ישיבה בחוסר מעש תהיה בזבוז זמן יקר.

מידע נוסף שעשוי לעניין אתכם:
המדריך הקצר לגבר, כיצד תשיג את האקסית שלך בחזרה