האם נשים נוטות להיפרד ממך? הניסיון להבין מה עובר במוחן של נשים הוא בדרך כלל קשה, והן מצוידות באיזו שהיא מסתוריות שרק הן הנשים יכולות להבין.

על כל פנים, אם אתה תוהה מודע נשים עוזבות גברים, להלן כמה דברים שעשויים לעזור לך.
בני-זוג פרודים

ההתייחסות שלך אליה

האם אתה עסוק יותר מידי בעצמך או בעבודתך ואינך מקדיש לה זמן איכות?
בת הזוג שלך יכולה לעזוב אותך כאשר היא רואה או מרגישה שאתה לא מתאמץ מספיק בכדי למצוא את הזמן להיות איתה. ביום בהיר אחד היא יכולה להחליט שהיא מפסיקה את הזוגיות שלכם ומאס לה להמתין לך שתתפנה אליה. לנו הגברים זה תמיד נראה פתאומי ומגיע משום מקום, אבל נשים רואות זאת בצורה שונה לגמרי. אם לוח הזמנים שלכם עמוס, אתה עדיין צריך לסמן לעצמך זמנים שהם מבחינתך קודש קודשים, אלו זמנים שלא משנה מה, אתה יודע שעליך להקדיש לה זמן ולבלות איתה. כאשר אתה לא דואג לעשות זאת, פגישה מקרית שלה עם גבר או ידיד מהעבר יכולה להסתיים בכך שהיא פשוט תשכח שאתה קיים והמקום האוהב בליבה יוסת ממסלולו לטובת גבר אחר.

מה הכיוון שלך בחיים?

נשים מעדיפות גברים שיש להם שאיפות בחיים. האם אתה מעדיף לראות את החיים האמיתיים דרך הטלוויזיה על כורסת הסלון שלך? בת הזו שלך תאבד עניין בך מהר מאד במידה ואתה ניחשב לכזה סוג של בנאדם. גברים שיש להם מטרות ועובדים בכדי להשיגן נחשבים מוערכים בקרב נשים. אז במקום לרחם על עצמך, צא מהבית והתחל לעבוד על הדברים שאתה רוצה להשיג בחיים. שיפור האני העצמי שלך הוא תמיד אפשרי, שלא נדבר על היעילות והיתרונות שבו.
האם ישנם היבטים מסוימים על החיים שלך שאתה צריך לשנות? האם אתה מוצא עצמך כאחד שצריך משרה מבטיחה? אולי זה הזמן שתרכוש מעט השכלה?
הגדר לעצמך מטרות ברורות ואתה דרך העבודה בה תפעל להשגתן.
אחת הסיבות העיקריות שבגללן נשים עוזבות גברים היא בשל חוסר שאיפות לחיים ועבודה קשה להשגתן.

הביטחון העצמי שלה

נשים אוהבות שהגבר שלהן רואה אותן כאישה יפה. אם אתה לא נוהג לשבח את בת הזוג שלך לעיתים קרובות, ונותן לה ביקורות טובות, אל תתפלא שביום בהיר אחד היא פשוט תזרוק אותך! נשים צריכות לדעת תמיד כי הגבר שלהן באמת אוהב אותן. מתי לאחרונה שיבחת את בת הזוג שלך על משהו?
הסיבות החבויות מאחורי זה שנשים עוזבות גברים הן שונות ומורכבות בכל מערכת יחסים.
יחד עם זאת, אם תצליח לספק את הצרכים הרגשיים והפיזיים שלה, יתכן והיא לא תמהר לזרוק אותך. במילים אחרות, אתה חייב להיות מודע לדברים שהיא צריכה ולספק זאת.

מידע נוסף שעשוי לעניין אתכם:
7דברים שנשים היו רוצות שאתם הגברים תדעו על פיתוי
המדריך הקצר לגבר, כיצד תשיג את האקסית שלך בחזרה
טיפים לתיקון מערכת יחסים במשבר