אם אתם תוהים איך יכול להיות שישנם זוגות שחיי הנישואים שלהם פורחים ומשגשגים, כאשר מצד שני אחוז הגירושין רק הולך ועולה אז כנראה שהתשובה שלכם נמצאת כאן. מחקר שבוצע לאחרונה ובו השתתפו 1200 נשים ו-1200 גברים הראה ממצאים די מפתיעים.
המחקר הראה ש- 20% מקבוצת גברים שנבדקה התאהבו כבר בדייט הראשון, מחצית מהם אמרו שלאחר הפגישה הראשונה חוו את תחושתה של שכרון האהבה.

לעומת זאת, המין היפה, צריכות הרבה זמן לעצמן ורק 10% מהן אמרו שהתאהבו ממבט ראשון. רובן לא ידעו באופן סופי האם אותו גבר הוא באמת בכיר ליבן ובכדי לגלות זאת (עבור עצמן) נאלצו לבדוק זאת במספר דייטים.

השאלונים שהוצגו לגברים במחקר הראו סימנים מפתיעים, אחד המדדים העיקרים שחשובים לאותם גברים היה מראה חיצוני. זהו בהחלט מדד בבחירת דייט, אבל כאן מדובר בהתאהבות בנשים שנראות טוב פלוס.

מכוון שהמין הזכרי "ממהר ללחוץ על ההדק" טענו הגברים שהם התאהבו כ 5 פעמיים בכל מהלך חייהם. ואילו הנשים, פעמיים בלבד.

חקר האהבה

סרט דוקומנטארי חדש שעלה השבוע (24.8.11) לערוץ 2, מציג מחקר מעניין שבוצע בארה"ב בו נבדקו זוגות במטרה לאבחן האם יש להם את הסיכוי לחיי האהבה מוצלחים או שהאהבה שהם חווים היום תהפוך בשלב כלשהו לתיק הגירושין של מחר.

"ויכוחים הם חלק ממערכת היחסים של כולנו, השאלה היא מה קורה לנו בראש בגוף כשאנחנו רבים, ומה אפשר ללמוד מכל זה."
בסרט מציגים זוגות שמאובחנים באמצעות מכשירים הבודקים התגוננות,פני ספינקס, מתחים ומאפייני דיבור בזמן ויכוח. הסרט – מבחן באהבה מציג את 4 התגובות העיקריות שמאיימות על הזוגיות שלנו.