מאת: לימור

אני מניחה שבמקום לקשקש פשוט אגש לעניין: גברים, מתי תלמדו כבר לכתוב פרופיל הכרויות באינטרנט כמו שצריך? ברצינות, כמה שנים כבר עברו מאז שאתרי הכרויות רק הולכים ומתפתחים? בכלל לא משנה בני כמה אתם, אני באמת לא יכולה למצוא סיבה אחת טובה למה אתם הגברים לא מסוגלים להיות "מתובלים" בצורה ראויה כאשר מוצעות לכם מגוון אפשרויות של מציאת אהבה באמצעות האינטרנט.

על כל פנים, נראה שרבים מכם פשוט לא מסוגלים להרכיב פרופיל באתר כמו שצריך. לדוגמא, אני מחפשת לאחרונה פרופיל הכרויות באינטרנט עבור חבר טוב שלי, הבחור הזה הוא פשוט גבר מקסים. הוא ללא ספק עומד בכל קנה מידה שנשים היו רוצות להכיר. אבל כתיבת הפרופיל שלו גרמה לו להיראות כאדם די מגוחך ולא רציני. למרות שהוא נראה טוב פלוס, גם תמונות הפרופיל שלו הייתה נראית רע כאשר הוא העלה תמונה כשפיו מרוח בטחינה וידו אוחזת פיתה עם פלאפל.  הוא כבר בן 33 ולי זה נראה מאד שקוף ששום אישה לא תפנה לגבר שכזה באתר, ומסתבר שלכם הגברים, זה ממש לא נראה ברור. התמונה הייתה ממש משעממת, והוא אמר שלדעתו זה ממש מצחיק. ברצינות, אתם באמת חושבים כך? האמת שבחיים האמיתיים הבחור הזה באמת גבר מצחיק ובעל חוש הומור מפותח. כנראה שיש משהו שגורם לכם להיות לא אתם כאשר מדובר על כתיבת כרטיס באינטרנט ואתם מעבירים מסר שגוי לגמרי.

עכשיו, אני באמת לא מנסה להיות צינית, אבל אני בטוחה שיש המון נשים בחוץ שמבלות זמן רב מידי בצפייה על פרופילים של חברים באתרי הכרויות ומתאכזבות. זה ממש כך. אז, אני מקווה שרובם יסכימו עם מה שיש לי לומר מתוך ניסיון אישי.
להלן 3 הטעיות העיקריות שאני מקווה שגברים יפסיקו לעשות כאשר הם כותבים פרופיל הכרויות באינטרנט:

תהיו מקוריים… באמת

אחת הטעיות הגדולות שגברים נוטים לעשות בפרופיל הכרויות באינטרנט זה לומר שהם מצחיקים, אז באמת, הם ממלאים את כל החלל הריק לכתיבת טקסט חופשי ומנסים להראות עד כמה חוש ההומור שלהם יצירתי. גברים יקרים, אנחנו הנשים לא כאלו טיפשות, ואנו יודעות לזהות טוב מאד אדם מצחיק בעל חוש הומור כאשר אנו נתקלות באחד כזה. האמת, בימים אלו כשהכול חם ותוסס, נדיר מאד להיתקל בפרופיל הכרויות שכזה באינטרנט.

אבל זו לא הנקודה העיקרית, הרעיון האמיתי הוא להיות מקוריים. אתם יודעים כמה גברים משתמשים באותם חמישה עד עשרה מונחים זהים כדי לתאר את עצמם? כן, בערך כל גבר שני עושה את זה. זה לא שאנחנו הנשים לא רוצות להכיר גבר שסימן בכרטיס שלו "מצחיק", "בעל חוש הומר" "רציני" "אחראי" וכ"ו, אבל חברה, תתחילו לתת לנו קצת מעבר לזה בכדי שהיה חשק לפנות אליכם או להשיב להודעות שלכם.

אני ממש מצטערת, אבל כאשר אני רואה פרופיל סתמי שכזה, שנראה פחות או יותר כמו הקודמים לו, אני פשוט עוברת הלאה… וכך גם רוב הנשים שיודעות מה הן שוות.

להעלות תמונה בחשיבה

גברים, לא נראה לכם שכבר דיברנו על זה מספיק? אוקי, בוא נחזור וחדד את זה שוב, שיהיה מובן לכולם: בבקשה על תעשו את אחד מהדברים הבאים כאשר אתם פותחים פרופיל באתר הכרויות באינטרנט: לעמוד כמו בול עץ, ללא חיוך, להעלות תמונה של הכלב שלך – נתפס לעיתים כלא רציני אלה עם כן העלית איזה תמונה מקורית על הסירה הפרטית שלך בכינרת, ותר על תצלום שלך עם האקסית (ברצינות, חלק מכם עדיין עושים את זה. אותנו הנשים ממש לא מעניין אם זו התמונה הכי מחמיאה שלך). אני יכולה להמשיך ולהאריך את הרשימה הזו אבל נראה לי שהבנתם את הכוונה.

אתם צריכים להבין שכל מה שאנחנו (הנשים) רוצות מכם זה שתעלו תמונת פנים ברורה וחדה שמראה איך אתם נראים היום, לא אחת מלפני 5 שנים (מבלי לחזור לימי הזוהר בהם הייתם בני 20). אל תחפשו איפה אפשר לרמות קצת, המטרה כאן היא מאד ברורה ודווקא כשמדובר על הכרויות, רמאות לא תביא אתכם לשום מקום.

הלוך ושוב

יש המון מה לומר על חברות האתר הבודדות שניתן לספור באמצעות 5 אצבעות, אותן נשים שדווקא עליהן שמתם עין ואותן אתם מעוניינים להכיר, דעו כיצד לפלרטט איתן באמצעות הודעות הכרויות מקוריות, כי במידה ולא תצליחו להשיג דווקא את אותן נשים, יתכן שתצרכו לחפש אתר הכרויות אחר ולחזור שוב על התהליך של חיפוש אותן נשים ספציפיות שמעניינות אתכם.  זה כל היופי שאני אוהבת באתרי הכרויות באינטרנט, באמצעות פנייה נכונה אפשר ממש לצוד את אלו שאנחנו באמת רוצים להכיר. אל תמהרו להשיב להודעות שקיבלתם מהן כי זה עשוי להראות התלהבות מיותרת, מומלץ להמתין יום יומיים לפני שתשיבו להודעות שלהן.

לעיתים מגיע הרגע שנראה כאילו אנחנו מושכים הלוך ושוב בהדק ומורחים יותר מידי את עניין ההתקשרות באימייל, על תמתינו יותר מידי, תקפו כציידים ברגע הנכון והציעו לה להיפגש פנים מול פנים.

להציע למישהי לצאת איתה לדייט לא חייב להיות כזה מסובך, פשוט כמו שזה הציעו לה להיפגש לקפה. נשים רבות פשוט משתגעות מכך שלקוח כל כך הרבה זמן לחלק מהגברים להגיע לנקודה שבה תציעו להן להיפגש לדייט. שלא תטעו, הצעה מהירה מידי בהתכתבות הראשונה תגרום למחיקת ההודעה שלכם, אלה אם כן אתם נראים כמו בראד פיט או ניקולס קייג'.

היופי הוא שגם אם קיבלנו דחייה לאחר הודעות חוזרות ונשנות נוכל תמיד לחפש מישהי אחרת, אחרי הכול זו לא דחייה שיוצרת איזו אי נעימות כמו בדומה לדחייה שקיבלנו מבחורה בדיסקוטק.

מידע נוסף שעשוי לעניין אתכם:
כתיבת כרטיס תקני באתר הכרויות
קטעי וידאו – עדכון הפרופיל