מה הייתם מעדיפים – לצאת לדייטים רבים מידי שבוע? או לצאת לדייט אחד שהוא הדייט הכי מושלם שהיה לכם אי פעם?

בהתחלה היה נראה כאילו אני יודעת את התשובה לשאלה שלי, כמובן שהייתי מעדיפה לצאת לדייט אחד כל הוא הוא הדייט הכי מושלם שהיה לי… כמובן, הגעתי למסקנה הזו בהתחלה מבלי לחשוב יותר מידי לעומק.

ואז התחלתי לחשוב על כל הדייטים שמצאתי באמצעות חברים שיזמו עבורי שידוך, אתרי הכרויות, אנשים שהייתי פוגשת במועדונים ועוד. פעם אחת יצא גם שנפגשתי לדייט עם המאמן האישי שלי, וכל זה רק רק בשנה שעברה, כמובן שהיו לי דייטים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות. אני זוכרת שהייתה תקופה שהייתי יוצאת לדייטים עם גברים שפגשתי באתרי הכרויות כל סוף שבוע ולפעמים אפילו כל יום.

מכל אותם גברים שאיתם יצאתי לא מצאתי את האחד, את זה שאוכל לממש איתו קשר רציני איכותי, אפילו לא מישהו שקרוב לזה. חלק מהדייטים היו ממש לא בכיוון ואחרי 5 דקות נאלצתי להמציא תירוץ טוב שאני חייבת לזוז. אבל מצד שני היו לי גם דייטים מוצלחים יותר, ואת הדייט הכי מושלם שהיה לא לא אוכל לשכוח. ביליתי עם אותו גבר כמעט יום שלם, זה התחיל מפסטיבל הבירה בתל אביב והסתיים בארוחה זוגית בחוף אשדוד, על הסירה של אותו בחור.

סליחה מראש לכל הגברים שקוראים את זה אבל, חלק מהגברים איתם יצאתי היו פשוט "דפוקים", כאילו חיים בסרט ולעיתים היה נראה שהם מתנהגים ככה רב בשביל לנסות להרשים. היו גם את אותם גברים שלהם אני קוראת "גבר", כמו שגבר צריך להיות ולהתנהג במלוא מובן המילה. אך לצערי למרות היותם גברים שרמנטיים, ובהסתמך על זה שחיפשתי דייט לקשר רציני אף אחד מהם לא באמת היה הגבר בשבילי.

בעוד שהכרויות יכולות להיות מתסכלות וגורמות לבזבוז זמן רב, הן גם יכולות לשנות אותנו לטובה, במידה ונאפשר זאת לעצמנו. מכל הדייטים שמצאתי באתרי הכרויות למדתי איך לתקשר עם כל "שמעון" או איך שלא יקראו לאותו גבר, בכל נושא שיחה שלא יהיה. כל המפגשים האלו גרמו שלא להתרגש עוד כשאני יוצאת לדייט, והביטחון העצמי שלי נמצא בשיאו. גם לא כל כך מדאיג אותי אם אותו גבר אהב אותי או לא, הידיעה שיש לי עוד דייטים צפויים במהלך השבוע מורידה את הלחץ של אם מצאתי חן בעניו או לא. מעבר לכך, מכל פגישות ההכרות האלו אני מרגישה לרוב שהכדור בידיים שלי.

אתרי הכרויות באינטרנט עזרו לי להבין טוב יותר מי אני ומה אני באמת מחפשת בבני זוג פוטנציאלים, את זה הבנתי כאשר יצאתי לדייט המושלם ביותר שהיה לי, החושים שחודדו אצלי ישר הדליקו נורות, והפעם אלו לא היו נורות אדומות כמו בדייטים קודמים אלה נורה ירוקה אחת גדולה שאומרת לי – כן, זה בהחלט יכול להיות הגבר בשבילך!

עם הניסיון האישי שצברתי והביטחון העצמי שהלך והרקיע שחקים עקב כל הדייטים האלו, ידעתי בדיוק מה אני צריכה לשאול את אותו גבר, ידעתי בדיוק לאן לכוון את השיחה וידעתי איזה תשובות אני מצפה לקבל בכדי להיות בטוחה שזהו באמת הגבר בשבילי.
והכי חשוב, ידעתי בדיוק מהו החיבור אותו אני מחפשת, אותו חיבור שלא היה לי עם גברים אחרים.

נשים, מתוקות שלי, אני מתחננת לפניכן, צאו לכמה שיותר דייטים! אמרו כן להזדמנויות הכרות חדשות, יותר ממה שאתן אומרות לא!

בזמן שאתן נשארות בבית, ממתינות לאביר על הסוס הלבן, אתן פשוט עושות את ההיפך הגמור ממציאת הגבר שלכן. אז צאו לדייטים, הכירו כמה שיותר אנשים חדשים. הסתכלו על כל דייט כאל הזמנות חדשה ללמוד ולהתפתח. להבין איזה גבר אתן באמת מחפשות, כי לא כולכן באמת יודעות. וכשזה יגיע, אין לכן מושג כמה שזה יפתיע לטובה.

באהבה ממני,
נורית