אנחנו חיים בעולם דינאמי. הקצב הוא מהיר, הכול משתנה, מתקדם, התחרות גדולה ומתחרים על הכול. מי הכי בריא, הכי רזה, עושה את הספורט הכי טוב, מתלבש הכי שיקי ולמי יש את הבן זוג הכי מדהים. זה לא מה שהיה פעם. ההורים שלי הכירו בחתונה של איזו דודה רחוקה, נפגשו כמה פעמים ואבא הציע נישואים. הם לא חשבו מעבר ל- האם טוב לי? האם עכשיו אני אוהב? אם כן, אנשים התחתנו. משהו בקשר התמים והנקי הזה בין שני אנשים התפקשש במהלך השנים. נהיה מאוד קשה למצוא אהבה. אנחנו עטופים בשכבות ומגננות כמו בצל, עד שמישהו מצליח לחדור ולראות מעבר אנחנו מאבדים עניין.

אני לא הכרתי את עולם ההיכרויות באינטרנט והתמדתי בדרך הישנה של דייטים אחרי דייטים אחרי דייטים. כשבמקרה חברה הציעה לי לפתוח כרטיס באתר, הרמתי גבה. הרי איך באמת אפשר למצוא אהבה באינטרנט? ההפתעה הייתה גדולה. תוך יומיים הייתי מכורה למיילים של יוסי. הוא היה הראשון ששלח לי מסר, התחלנו להתכתב, ואחרי שבוע ידעתי עליו יותר ממה שידעתי על האקס שלי שאיתו הייתי חצי שנה. משהו בעולם הזה ובחוסר מחויבות של המקום הבטוח הזה גרם לנו דווקא לדבר ללא עקבות. לא היה מה להפסיד. היינו נקיים וכנים. ההרגשה המדהימה הזאת- להיות עצמך זה משהו שלא יצא לי לחוות עד אותו רגע. הרי אנחנו תמיד מנסים להיות יותר מצחיקים, יותר חכמים והכול יותר…. כשהחלטנו שזה הזמן הנכון לשנינו להיפגש הלב שלי נפל לתחתונים. התרגשתי בטרוף. הייתי רגילה לקול שלו בבוקר ולצחוק שלו, לדאגה שלו, הוא היה מתקשר אחרי כל מבחן שלי לשאול איך היה. נוצרה ממש מערכת יחסים חמה ,תומכת ואני מעיזה להגיד אוהבת, למרות שלא נפגשנו. היה ברור שחייבים כבר להיפגש, שנינו היינו על סף התפוצצות. דמיינתי את המבט שלו, הריח שלו, והפחד היה ענק. מה אם כל האדם המדהים הזה שזכיתי להכיר ייעלם מול עיניי כשניפגש? מה אם הוא לא יאהב אותי?

כשהעיניים שלנו נפגשו, עם כל הפחד המשתק זה היה ברור לנו ששום דבר לא השתנה. הוא היה הכול ומעבר למה שדמיינתי אותו. תוך חודש עברנו לגור ביחד. אני חושבת שהבסיס החזק של הקשר היה דווקא העובדה שנפגשנו דרך אתר היכרויות. אנחנו קודם כל לפני הכול היינו חברים מאוד טובים. הרשנו לעצמנו להיות פגיעים ואמיתיים. העזתי לומר לו שאני מתרגשת בבוקר אחרי הדייט הראשון. הרגשתי שהוא לא שופט אותי לפי החיצוניות או אם צחקתי מהבדיחות שלו, אלא שנוצר בינינו קשר עמוק הרבה לפני שראינו אחד את השני פיזית. זה אמיתי, זה קרה לי, אפשר למצוא אהבה אמיתית באתר היכרויות.