האינטרנט מוצף באתרים המבטיחים לנו כי רק שם נמצא את האהבה. השאלה היא איך עושים את הסינון הנכון, איך יודעים שהאתר שבו אני תולה את תקוותי לאהבת אמת מכיל מאגר של אנשים איכותיים, כמוני וכמוך אשר ליבם נקי. לא שלשות ,לא אורגיות, לא נשואים ולא חולי מין ומופרעים למיניהם שיטרידו אותי סתם ויבזבזו לי את הזמן והכוח הנפשי. גם ככה זה תהליך לא פשוט. אז ישנם כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם.

ראשון- מראה האתר
האם במבט ראשון, במראה הכללי שלו הוא נראה טוב ואיכותי. הכי פשוט. האם נראה שהבנייה מקצועית ומושקעת.

שני- תמונות/תצלומים
בדרך כלל יש המון תמונות של זוגות מאושרים המציפים את האתרים האלה. מה הסגנון? חיוכים ונשיקות מנומסות או יותר מזה? תמונות של מזמוזים כמובן מסמלות שיש תוכן מיני באתר. אמינות הצילומים- האם הצילומים הם כלליים או מכרטיסים של אנשים המנויים לאתר? אם הצילומים הם מכרטיסים אז במבט מהיר ישר אפשר לראות את סגנון האוכלוסייה ולפי זה להחליט אם זה סגנון האנשים שאני מחפש.

שלישי- צ'אטים וכרטיסייה אישית
לרוב האתרים בימינו יש לינק לצ'אט. מקום חופשי שבו אנשים מקשקשים מבלי להתחייב לכלום. הדרך השנייה ליצירת קשר עם אנשים מהאתר היא דרך הכרטיסייה האישית . בכרטיסייה האישית האדם צריך למלא פרטים אישיים, אהבות, תחביבים והכי חשוב מבחינתנו לשלב זה- מה הוא מחפש. זאת בדיוק השורה אותה אני ממליצה לחפש, היא בדרך כלל מופיעה ככותרת לכרטיס ישר מתחת לתמונה. אם בדפדוף ראשוני בין הכרטיסים יש יותר מחמש כרטיסיות בעלות הצעות מיניות- זהו אתר לסטוצים ושידוכים מיניים למיניהם. אותה הסתכלות עושים גם בצ'אט, מספיק כחמש חברים שמדברים או מרמזים על מין כדי שנוכל לקבוע בשבילנו כי זהו אתר עם נטייה מינית.
אחרי שהחלטנו על אתר הנראה איכותי, המכיל בתוכו אנשים טובים אשר בדיוק כמוני מחפשים את האחד, פותחים כרטיס. כדאי להשקיע הרבה מחשבה בטקסט הנכתב בכרטיס האישי כי גם הוא יכול למשוך בטעות אנשים שלא היינו רוצים שיפנו אלינו. תמיד כדאי להיות כנה ואמיתי. "חמודה רוצה ליהנות" זה לא אותו דבר כמו לכתוב " מחפשת את האחד לקשר רציני". ולבסוף חשוב לי להדגיש כי גם באתר המכבד את עצמו ישנם מסתננים, גם אם המנהלים יעקבו עם זכוכית מגדלת אחרי כל חבר שנרשם צריך להיות זהירים. לא לתת מספר טלפון על ההתחלה לפי תמונה, וכמובן לא כתובת. חשוב להתכתב לפני זה, להכיר יותר טוב את האדם שעומד מולך, ראית כי טוב- אחלה, תתקדם לשיחות טלפון, מרגיש שסומך על כך שהוא אמיתי וכנה איתך, נוצר חיבור מיוחד, רק אז כדאי להיפגש- במקום ציבורי הומה אדם ולא בתוך בית פרטי. שיהיה בהצלחה ובכיף.