אתרי היכרויות הם כלי מודרני ונוח במיוחד להכרת אנשים. החיים שלנו עמוסים, אין לנו זמן להסתובבויות בפאבים, אתר הכרות יכול לתת לך את כל הכלים כדי שתוכל למצוא את האהבה. פרט לדפדוף בכרטיסיות האישיות של החברים הרשומים ישנם כמה שדרוגים שתפקידם להקל על התקשורת, לתת אופציה אחרת, כל אחד מה שמתאים לו לפי טעמו האישי.

דמי הרשמה

דבר ראשון חשוב לי לציין כי ישנם אתרים שההרשמה אליהם היא חינמית, וישנם כאלה שישנו סכום חודשי קבוע שצריך לשלם. אמצעי התשלום משתנים מאתר לאתר אבל אצל הרוב המוחלט יש את האופציה של תשלום בכרטיס אשראי. יחד עם זאת, צריך לדעת איזה מהאתרים נותנים שירות היכרויות חינמי או בתשלום, מכוון שרבים מאיתנו מעדיפים לא להירשם כלל כאשר האתר הוא בתשלום. לאחר שעברנו את השלב הזה פתיחת הכרטיס האישי לוקחת כמה דקות.

מסר וידאו

אופציה נוספת שקיימת באתרים מסוימים היא מסר וידאו. בוידיאו ניתן לומר את אשר על ליבך, האדם אותו היית רוצה למצוא, העדפותייך האישיות, כל מה שאתה יכול לכתוב בכרטיס האישי אבל עטוף בהומור וחיוכים- קסם אישי קשה להעביר בכתב.

מי צפה בכרטיס וקריצות

שני אמצעים מעולים בשביל ההתחלה- קריצה ואופציה לראות מי הציץ לך בכרטיס. לרגעים בהם לא בא לך לכתוב הרבה או שאין לך מה להגיד…. קריצה מסדרת אותך מעולה. קריצה אומרת שאתה מעוניין, שאתה חושב שהוא או היא נראים טוב, שהיית רוצה להכיר, זה הרבה מילים בפעולה אחת פשוטה. קיבלת קריצה חזרה- מעולה…. מפה אפשר להתקדם ל"היי….." או להכביד במילים ולהציף בשאלות. לסיכום, קריצה זה מהיר, טוב להתחלה כדי לראות אם הצד השני מעוניין גם. מי צפה לי בכרטיס? טוב לדעת איזה אנשים התמונה שלך משכה מספיק כדי שייכנסו וייקראו את אשר כתבתי.

הודעות בסלולארי

להיות מחובר כל הזמן, לענות בזמן אמת, אמצעי נוח לאלה שלא אוהבים לשבת הרבה מול המחשב או שנמצאים בעבודה ועדיין רוצים להישאר מחוברים, שתהיה אופציה להשיגם.  בהודעות לסלולארי ניתן גם לראות מסרים חדשים שקיבלת וגם לשמור על קשר עם חברים שכבר הכרת.

צ'אט רגיל ווידיאו צ'אט

סופר חשוב לשמירת הסודיות- לא להחליף פרטים אישיים כמו מספר טלפון או מייל וכמובן כתובת אישית, לפני שבדקת טוב טוב מי האדם שמולך, האם הפרטים הכתובים שלו נכונים, החלטת אם אתה יכול לבטוח בו…. מאוד חשוב לשמור על זהירות.  הצ'אט הפנימי של האתר נותן לך אמצעי נוח וזמין לשיחה מבלי להחליף פרטים אישיים. אתה יכול לדבר ללא הגבלה בצורה חופשית לגמרי, לצרף עוד אנשים לשיחה, הכול במסגרת  השרות של האתר. וידאו צ'אט הוא שלב מתקדם יותר מהתכתבויות כתובות. בשנים האחרונות נהייה פופולארי לקבוע ממש דייט עם כוס קפה מול המחשב לוידיאו צ'אט. זה מעולה, ואתר שמציע שרות זה מקבל ממני כוכב זהב. בהחלט עוזר מאוד כדי להכיר את האדם בצד השני לפני שקובעים להיפגש בחיים האמיתיים.