אתר ההיכרויות beautifulpeople אשר מיועד לאנשים יפים בלבד ומכיל מערכת סינון אנושית וקפדנית יוצר שוב (בפעם השניה), התלהמות וסערה תקשורתית כאשר לפני כחודש וחצי נפרץ והביא ל"באזז" חסר תקדים.

על פי דבריו של מנהל האתר -  greg hodge הפרצה לא הגיע דווקא מחברים "מכוערים" שלא התקבלו לאתר אלה מאחד העובדים לשעבר ששתל על שרתי החברה וירוס המכונה "שרק".

אותו וירוס גרם לכך שבתקופה של מספר חודשים ספורים הצליחו להסתנן כ- 30,000 איש הנחשבים כדברי גרג הודג' "אנשים שמנמנים".  לדבריו הוסיף הודג'  "הייתה תחושה בשבועות האחרונים שמשהו אנו תקין עקב כמות גדולה של אנשים שהתקבלו לאתר ולא היו שיא היופי בהתגלמותו. חברי האתר שכבר התקבלו הם אלו שמצביעים וממליצים את מי לקבל ואת מי לא, ובחודש האחרון ראינו שכמות האנשים היפים שמתקבלים לאתר גדולה מהרגיל".

התנצלות כלפי 30,000 חברים

הנהלת האתר הביעה התנצלות כלפי אותם 30 אלף חברים אותם הם נאלצו למחוק מהאתר עקב הפריצה שהביא אותם לחשוב לתקופה מוגבלת שהם אנשים יפים. הודג' הביעה חרטה ואמר "אנו מתנצלים על כך שגרמנו לכם לחשוב שאתם יפים אבל לפחות טעמתם מעט מטעמו של גן העדן ולפעמים זה עדיף מכלום." – נשמע קצת מתנשא, לא הולם ואולי קצת מעליב, אבל זו הייתה חלק מתגובתו.

לפחות אותם אנשים שנמחקו קיבלו הזדמנות שנייה להתקבל לאתר באמצעות הצבעה חוזרת.
מה אתם אומרים, הם התקבלו ? :)

באזז ציבורי או וירוס קטלני

יש הטוענים שכל הסיפור הזה נוצר אך ורק בכדי ליצור באזז תקשורתי ולא בטוח ככל שבאמת הושתל וירוס. מצד שני לא נראה שאתר בינלאומי גדול כל כך ישתמש בתחבולה שכזו בכדי ליצור באזז.
למרות זאת, עולם השיווק באינטרנט הולך וגדל וכך גם הקושי והתחרות בפתרונות שיווק מקוריים, כך שהכל פתוח ואפשרי.