האם קרה לך פעם שהכרת גבר ששיקר בכל מה שכתב בפרופיל האישי שלו תוך תקווה שתאכלי את השקרים האלו ותתאהבי בו?

למרות שאני אחת שלא קל להאכיל אותה בשקרים, הכרתי לאחרונה גבר כזה.
אם כי הוא לא היה מספיק גבר לטעמי, כשאני אומרת גבר לטעמי לא הכוונה לגבוהה שרירי וכ"ו, אלה לכך שהוא אינו מתנהל כמו גבר בוגר שאמור לדאוג לעצמו ומעדיף לפתח תלות בהורים ובמשפחה רק כי נוח לו ויש בידו את האפשרות.

עם כל החסרונות הללו, אותו גבר היה מאד חביב ובהחלט היה איש שיחה מעניין. ושוב, למרות זאת, היה לי את הפחד שהכנס למערכת יחסים בה אני מוצאת עצמי מטפלת בגבר בוגר כבילד בן 20.

רק לפני כשנה סיימתי מערכת יחסים (גירושים), ואין לי כוח וזמן למשחקים, בטח שאין בי את הכוחות לטפל בילד נוסף.

ככל שחולף הזמן רק מתחזקת אצלי המסקנה שכל האנשים אותם אני פוגשת פנים מול פנים או באמצעות אתרי הכרויות באינטרנט, לא שווים את המאמץ והזמן שדרוש לי בכדי לגלות את אותם שקרים. משום מה תמיד בתחילתה של זוגיות שכזו שקר אחד בודד, שנועד בכדי להרשים, נמשך לשקרים משמעותיים הרבה יותר. זה בדרך כלל מתחיל ממה שאותו גבר כתב בנושא הגובה שלו ונמשך לנושאים והמצאות בדויות בנושא השכלה וקריירה.

כאשר שאלתי את אותו גבר מדוע הוא שיקר, הוא פשוט השיב שנשים באתרי הכרויות אינן מחזירות לו מענה כאשר הוא כותב דברי אמת.
רק לאחר מכן המסתבר לי שכבר מהיום הראשון בו התחלנו לצאת הכל היה שקר.

כשגיליתי שהוא שיקר לגבי הקריירה שלו, הנחתי שלפחות הוא יודע לדאוג לעצמו כאדם בוגר ואחראי, אך גם שם התבדיתי. באחד הימים בהם נפתחה בנינו שיחה על גובהה המשכורת שלנו, גיליתי שהשכר שלי גבוהה פי שניים משלו, וכאשר הוא הבין זאת פתאום נדרש ממני במרומז לשלם על הכל, כולל כל מיני דברים קטנים שעולים שקלים בודדים ועד למצרכי מזון או תשלום עבור תדלוק ברכב הפרטי שלו.

אז על העובדה שידעתי שהוא פיתח תלות כספית ומשענת נוחה על אביו אמרתי ניחה, אבל הדרישה הברורה שהגיע מצידו לתשלום עבור כל "פיפס" הביאה אותי להחלטה מהירה וחותכת – זהו בהחלט לא הגבר בשבילי!

גברים כאלו הם התשובה לשאלה מדוע כל כך הרבה נשים שונאות אתרי הכרויות באינטרנט. אם אתה משקר בקשר למי שאתה באמת, רק בכדי להשיג את מי שאתה רוצה, נראה לך שיכולה להיות איזו שהיא התאמה והצלחה בקשר זוגי שכזה?

ובהקשר אלי, האם אני עדיין חסידה של היכרויות באינטרנט? ברור שכן, רק מקפידה הרבה יותר לפתוח אוזניים ועניים, כי שקרים כאלו הם הרבה יותר מסתם שקר לבן.