חלק זה מיועד בעיקר לגברים שמעוניינים למצוא בנות זוג באתרים השונים ברשת, אם כי גם נשים נוהגות לעיתים לנקוט בצעדים השגויים שנזכיר כאן. לכן, חלק זה מיועד בעיקר לגברים אך כמובן גם לנשים.

בכדי להימנע מטעויות נפוצות בקרב גברים שמחפשים זוגיות באתרי הכרויות נתמקד בדברים הבאים:

  • כיצד לבצע חיפוש ולמצוא את הכרטיסים העדכניים ביותר.
  • איך לפנות לנשים שאנו מעוניינים להכיר, מה לכתוב וממה להימנע.
  • איזה אתרים מתאימים עבורנו בהסתמך על צורת החיים העכשווית שלנו, כגון : דתיים,     אקדמאים וסטודנטים, נשים שמחפשות נשים (לסביות) וכ"ו.
  • לביישנים והדיסקרטיים שבנכם – כיצד לקבל פניות גם כאשר התמונה שלך מוגדרת כפרטית ומביאה להתעלמות מצד נשים בכרטיס האישי שלך.
  • 1. כיצד נמצא את הכרטיסים העדכניים ביותר ומדוע זה כל כך חשוב.

    כאשר אנו נכנסים לאתרי ההיכרויות השונים ומבצעים חיפוש נשים, מוצגת בפנינו רשימה של כל הנשים שנמצאות און לייו באתר ע"פ הקריטריונים שהגדרנו מראש. נשים אלו מקבלות פניות רבות והן נוהגות להשיב בעיקר לגברים שפנו אליהם בצורה מעניינת כלשהי, אך יתרה מזאת הן משיבות לגברים שיש ברשותם מנוי באתר לו הן יכולות להשיב.

    במידה ונמצא את כרטיסי הנשים שנרשמו לאחרונה לאתר נחשף לנשים שמנוי ההתנסות שלהן פעיל והן יכולות להשיב לך ולקרוא את ההודעות שתשלח להן גם אם אין ברשותן מנוי מורחב.
    יתרה מכך הן חדשות באתר, מגלות עניין רב יותר בפניות שהן מקבלות ולרוב משיבות לפניות ענייניות.
    חיפשו נשים חדשות ועדכניות באתר נקסט דייט פשוט מאד, כל שעליך לעשות הוא לבחור בסרגל הכלים העליון (לאחר שביצעת חיפוש) "הצג בסדר חדש/ נרשמו לאחרונה". המערכת תציג עבורך את כל הנשים החדשות שנמצאות און ליין באתר.

    2. כיצד כדאי ליזום פניה בכדי לקבל מענה וממה להימנע.

    א. הפניה שלך צריכה להיות עניינית, יתרון גדול שעשוי לבוא לזכותך הוא לפנות אליה תוך התעניינות במה שכתבה בכרטיס שלה. לרשום משהוא כמו "קראתי את הכרטיס שלך ומאד אוהבתי" זה לא מספיק. רצוי שהפניה שלך תהיה מעט יותר עמוקה ותבוסס על התוכן עצמו שכתוב בכרטיס. זהו טיפ מצוין שיעזור לך בקבלת מענה מהצד השני כבר בפנייה הראשונה.

    ב. נושא הפנייה: נושא הפניה שלך חייב להיות מקורי! זה מה שעושה אצלה את ההבדל בין לחיצה על "מחק הודעה" ולבין "פתח הודעה".
    כאשר את רושם בנושא ההודעה דברים כמו: "היי", "מה המצב", "." צפה מצידה ללחיצה על "מחק הודעה". אבל כאשר אתה רושם בנושא דברים כמו: " ליאת שלום, אני רואה שיש לנו המון דברים משותפים" או " גם אני עוסק ב… נראה לי ש…" , צפה מצידה ללחיצה על " פתח הודעה".

    3. מיהם אתרי ההכרויות שמתאימים עבורנו?

    בכדי למצוא את הפרטנר המתאים, קיימת חשיבות רבה של חשיפה לאנשים בעלי אותם תחומי עניין ועיסוק. לדוגמא: דייט בין גבר דתי ובין אישה חילונית בדרך כלל יסתיים בפגישה חד פעמית.

    אם אתם אנשים שומרי דת, או אפילו רק שומרי מסורת, אם אתם אקדמאים, או סטודנטים, אם אתן הנשים מעדיפות להכיר נשים, כדאי מאד שתדעו איכן ואיך לחפש את בני הזוג הרלוונטיים ביותר עבורכם, כאלו שסגנון החיים העכשווי שלהם ותחומי העיסוק דומים או זהים לשלכם.

    הכרויות נקסט דייט עשה עבורכם מעט סדר בכדי לכוון אתכם למקומות הנכונים במטרה לסייע לכם למצוא את הפרטנר המתאים.

    א. אנשים דתיים -  עבור אלו מכם הנחשבים לאנשים דתיים מומלץ מאד למצוא נשים דתיות ולא חילוניות. את הסיבות לכך כבר הסברנו קודם לכן.
    באתר נקסט דייט תוכלו למצוא הכרויות לדתיים ולהיחשף לנשים בעלות אותם תחומי עניין וצורך זוגי הדדי שיוביל למימוש מוסד בנישואים בדת וחשיבותו.
    לאלו מכם שרוצים לקבל מידע נוסף בעניין זה, תוכלו לקרוא במאמר העוסק בנושא שידוכים לדתיים ולהבין את הצורך של המגזר הדתי בכל הקשור לאתרי הכרויות בציבור הדתי.

    ב. אקדמאים וסטודנטים -  אחרי שהבנתם את חשיבותה של מציאת פרטנר עם תחומי עניין דומים, האם לא כדאי לנסות ולממש זאת?
    גם כאן, אנו ממקדים עבור האקדמאים שבנכם את האפשרות למציאת פרטנר מתאים, ומאפשרים לכם לעשות זאת באמצעות הכרויות אקדמאים. זהו תחום מרכזי עליו אתר הכרויות נקסט דייט שם דגש, במטרה לעזור לכם למצוא קשר רציני עם אקדמאים ואקדמאיות.

    באמצעות הרשמה פשוטה ומהירה, תוכלו להיחשף לאנשים שהכי מתאימים עבורכם.

    4. כיצד לקבל פניות גם אם הגדרת את הכרטיס שלך כפרטי.

    לאלו שמתביישים לחשוף תמונה ציבורית ומעדיפים להגדיר אותה כפרטית, חשוב לדעת כי חברים אחרים לא תמיד מעוניינים לפנות אלכם כאשר אין לכם תמונה או שהיא אינה נתינת לצפייה.
    אם כבר החלטת להגדיר תמונה פרטית, תצטרך להכיר בעובדה שרוב הסיכויים שלא תקבל פניות רבות ויהיה עליך לעשות את העובדה – ליזום פניות בעצמך ולא להמתין שיפנו אליך.
    אז איך עושים את זה?

    א. כפי שהוסבר קודם לכן בנושא חשיבות כתיבת הודעה, כדאי מאד שתיישם זאת.
    ב. בכל פניה שלך לחבר אחר באתר, דאג לשלוח גם "בקשת הוספה לחברים". לאחר אישור  הבקשה מקבל ההודעה יוכל לצפות בתמונות שלך.
    ג. בצע חיפוש לפי קריטריונים שמתאימים לך והוסף את הכרטיסים הכי רלוונטיים למועדפים שלך באמצעות "הוסף למועדפים" המופיע לצד הכרטיס.
    ד. שלח בקשת "הוסף לחברים" לכל אלו שאותם הוספת למועדפים.

    ברגע שתיישם את הדברים, נשים אותן הוספת לרשימת המועדפים שלך יראו זאת, הן יאשרו את בקשת החברות שלך בכדי להיחשף לתמונות שהגדרת כפרטיות ומכאן "השמיים הם הגבול". כתיבה ופניה נכונה תביא לדייטים עתידיים מוצלחים.

    שיהיה בהצלחה.