אני כמעט ולא מכירה אנשים שלא נרשמו או היו רשומים בעבר לאתר הכרויות כלשהו, אחרי הכל זהו טבע האדם וכלנו מחפשים אהבה בשלב כזה או אחר בחיינו. העניין הוא שמרוב אתרי הכרויות אנו לא תמיד יודעים לאיזה אתר הכרויות כדאי לנו להרשם וכמו שאומרים "מרוב דובים לא רואים את היער". מי שאין לו נסיון עם הרשמה לאתרי הכרויות או לחילופין פשוט מחפש למצוא פתרון מהיר לחיפוש דייט באתרי ההכרויות השונים נרשם לכל אתר הכרויות שהוא רואה ולבסוף מוצא עצמו רשום לכ-20 אתרי הכרויות ברשת.

אז תרשו לי לחדש לכם, אם אתם באמת מחפשים להכיר בני זוג אז השיטה של להרשם לכמה שיותר אתרים אינה מומלצת כלל.
הרשמה לאתרים רבים עשויה לבלבל אתכם לא מעט ולבסוף לגרום לכך שתשארו לבד כאשר מציאת האהבה אותה כל כך ציפיתם למצוא נראת רחוקה מתמיד.

כאשר אנו מחפשים אהבה בצורה אינטנסיבית כל כך אנו מתחילים להתבלבל מכמות ההודעות שמגיעות אלינו מאתרי ההכרויות השונים ומבזבזים זמן יקר בסינון ומענה להודעות השונות שקיבלנו.
כמה פעמים יצא לכם לחזור הביתה מיום עבודה מתיש ולמצוא את עצמכם יושבים מול המחשב ומתחילים לבדוק את ההודעות שקיבלתם מכל אתרי ההכרויות השונים? עלינו להבין שבכל אתר הכרויות קיימים אנשים שונים שמחפשים סוגים שונים של הכרויות. ישנם כאלו שיחפשו ספיד דייט, כאלו שיחפשו הכרויות פנויים פנויות, כאלו שיחפשו הכרויות לקשר רציני וכ"ו.

אתן דוגמא בכדי להמחיש את הכוונה בצורה טובה יותר:
אם אני בת 27 ונרשמתי לאתר הכרויות פנויים פנויות שמיועד בדרך כלל לבני 40 פלוס אז כמובן שההודעות שהקבל יהיו מגברים מבוגרים שאינם מתאימים לי כלל. זו בעצם הסיבה שאנשים שונים מקבלים הודעות שאינן רלוונטיות כלל עבורם, ומסיבה זו הבלבול וחוסר המודעות אצל אנשים שנרשמים לאתרי הכרויות הוא עצום.
לכן אסור לכם להתבלבל, חשבו עם עצמכם איזה סוג של הכרויות אתם בעצם מחפשים ועל ידי כך קבלו החלטה איזה אתר הכרויות הכי מתאים לכם.
לאחר שהבנתם מה בדיוק אתם מחפשים בקרו באתרי ההכרויות השונים ולפני שאתם נרשמים קראו מעט מה מטרתו של כל אתר ואתר, למה ולמי הוא מיועד כי את סוג ההכרות שאתם מחפשים תוכלו למצוא אך ורק באתר הכרויות שמיועד לצרכים הספציפיים שלכם.