שידוכים לדתיים הינו דבר מעט מורכב ומסורבל בקרב הציבור הדתי.
כאשר מדובר על שידוכים לדתיים, לרוב מתקבלת החלטה בין שתי המשפחות במטרה ליצור מפגש בניהם בו המטרה הסופית היא להשיג שידוך דתי בקרב בני הזוג של אותן משפחות.

בשביל הציבור החרדי מעט קשה יותר למצוא שידוך או הכרויות לדתיים, מכוון שכללי "המשחק" שונים, שונה גם התפיסה בכל הקשור בשידוכים לדתיים. במגזר החרדי לא נהוג להכיר אישה או גבר דתי סתם ככה על ידי פלירטוט שגרתי ברחוב או בכל מקום בילוי אחר אליו רגילים הציבור החילוני. אלה שכאן התמונה שונה, ואצל הדתיים נהוג יותר להכיר באמצעות שידוך המתבצע בעזרת אחד ההורים שלה או שלו. דבר זה גורם לעיתים רבות לכך שזוגות דתיים מתחנתים כאשר הם אינם מכירים כלל את הצד השני, ולעיתים רבות מוצאים עצמם תחת חופה חרדית הדוקה לאחר חודשים ספורים של הכרות.

האם אותם חרדים מייחסים את נושא זה כאל משהו שכתוב בתורה? וכאשר מדובר על שידוכים לדתיים הכל צריך להיעשות על פי הספר?

מסתבר שאנשים דתיים גילו עניין רב מאז שיצאו להם אתרי הכרויות לציבור הדתי, וכל תחום ההיכרויות הזה נעשה פופולארי במיוחד. מצד שני הנושא העיקרי של שידוכים לדתיים בקרב האדם הדתי הולך ונשאר מאחור, זאת בעקבות התקדמותה של הטכנולוגייה הוורטואלית הזו שנקראת "אינטרנט" אשר משאירה את אותם אנשים ללא ברירה אך יחד עם זאת עם לא מעט פיתוי. כדעה אישית אני חושב שאתרי הכרויות שמיועדים רק לדתיים הם דבר מעולה, ויפה מאד שהפעם הרבנים החשובים אינם שוללים את אפשרויות השימוש של אתרי היכרויות שמיועדים לדתיים באמצעות האינטרנט. הרי שבמצב זה כל גבר או אשה דתיים יכולים להכיר זו את זה מבלי שמישהו יאלץ אותם לכך, וכמובן שלא נתעלם מהעובדה שאתרי הכרויות לדתיים מקנים להם את האפשרות להכיר טוב יותר לפני שהם רצים לחופה.

מאז שיצאו להם אתרי ההכרויות לדתיים נראה שהציבור הדתי נעשה "רעב לעוד", לפי בדיקה שנעשתה התגלה כי הרבה גברים דתיים נוהגים לחפש במנוע החיפוש של גוגל את המילים "הכרויות סקס עם דתיים" או "הכרויות דיסקרטיות עם נשים דתיות".
כמובן שכאדם חילוני אני יכול להבין היטב מה עובר בראשו של גבר דתי כבן 22 או יותר שלא קיים יחסים מעולם רק מכוון שזה לא נהוג, ואבוי לאשה חרדית שתמצא מקיימת יחסים עם גבר דתי או חילוני מחוץ לנישואין.

אם אתם דתיים אשר נמנים מבין אותם אנשים שגם בעינם שירותי שידוכים לדתיים נחשבים כ"פסה", ואתם מחפשים הכרויות עם נשים או גברים חרדים, תוכלו לעשות זאת באמצעות הרשמה לאתר שדרך אגב ניתנת חינם. עד היום שידכנו, ונמשיך לשדך בין אלפי נשים וגברים דתיים שמצפים כל כך למצוא הכרות אמיתית.