בעודי משוטטת בין אתרי ההכרויות השונים חשבתי שאולי הפעם כדאי לנסות ולמצוא דייט באתר היכרויות לקשר רציני, אחרי הכל אני כבר לא ילדה ובקרוב אהיה בת 25. אז למרות שאינני לחוצה כמו רוב החברות שלי שמחפשות חתונה, ויש אפילו כמה מבניהן שמתנהגות כאילו הן מוכנות להתחתן עם כל גבר מרוב הלחץ המוזר בעני של חתונה. אם אתם שואלים אותי אינני מצליחה להבין מה מניע אותן, ומה סיבת החיפזון של להכיר גבר ותוך חודשים ספורים למצוא עצמן עומדות תחת חופה וקידושין.

בכל מקרה, כאשר עשיתי חיפוש בגוגל תחת המילה "הכרויות לקשר רציני" מצאתי מגוון די רחב של אתרים, מבין תוצאות החיפוש הופיע לו גם שם האתר נקסט דייט הכרויות, האמת שהשם די משך אותי והחלטתי שאני מקדישה כמה דקות מזמני בכדי לעיין בו.

בין דפי האתר והאפשרויות השונות שמתי לב שהקפידו לציין שהאתר מיועד לקשר רציני, ובנוסף הם טוענים שיש להם מערכת יחודית לניטור פרופילים של מתחזים, כלומר סינון כאלו שמחפשים סטוצים, אז החלטתי ששווה לתת נסיון ופתחתי כרטיס באתר.
לאחר חיפוש פרופילים שמתאימים לי ראיתי שבהחלט יש עניין והגברים שם די נראים רציניים, מה שגרם לי לחזור אל הפרופיל האישי שלי ולהשקיע קצת במלל שמאפיין אותי. לאחר כשבוע נוכחתי לראות שהפניות שאני מקבלת מגברים הן מנומסות ובעלות עניין אמיתי של רצון בהכרות לקשר רציני גם מהצד השני.

אני כותבת את הדברים לאלו שמחפשים קשר רציני ולא תמיד מצליחים למצוא, לפי דעתי הסיבה לכך נובעת בשל כמות אתרי ההכרויות שבכמעט בכולם יש נשים וגברים שמחפשים את כל סוגי ההכרויות ובשל כך יוצרים בלבול רב.
אחרי נסיון אישי אם אתר NextDate, אני יכולה לומר שמצאתי לי עוד אתר שמיועד לחיפוש דייט, אהבה למטרת קשר רציני בלבד. בעוד שיצא לי כבר להתנסות באתרים שונים ולמחוק משם את הכרטיס תוך מספר שעות. בנוסף לכך אוכל לומר שמצאתי עניין גם באתר Jdate, אשר גם הוא מיועד לאותה מטרה ברורה של קשר רציני.
אז אלו הם בעצם שתי האתרים שאני מכירה ובאמת משמשים כאתרי היכרויות לקשר רציני, את הקשרים הרציניים באמת שהיו לי מצאתי דרך אתרים אלו.

שהיה לכולם בהצלחה,
גילה