אם פעם חשבתם על העובדה שאנו שומעים על אתרי הכרויות כמעט בכל מקום ולא הבנתם מדוע זה קורה, אז הנה כמה תשובות שיעזרו לכם להבין מדוע תחום ההכרויות כל כך כל כך נפוץ או שאולי זה רק נשמע כך.

הגורם המרכזי שהביא לפופלאריות רבה בתחום ההכרויות הוא בעצם ההתנהלות והמאמץ הבלתי פוסק של בעלי אתרי הכרויות.
בעלי אתרים בתחום ההכרויות ובתחומים נוספים אחרים, משקיעים מאמצים רבים ככל שאפשר בכדי לשווק את האתר שלהם או את משרד הפרסום אותו הם מנהלים.

את רוב אתרי ההכרויות, קטנים ובינוניים, נוכל לראות בדרך כלל פזורים בדפי האינטרנט השונים ובאתרים פרסומיים, וכן שבעלי אתרים תמיד ידאגו לפרסם את האתר שלהם במקומות הכי רלוונטיים לגולש הישראלי. לכן פרסום באתרים שונים נחשב כאופציה טובה להשגת מבקרים חדשים.

המקום השני בו דואגים בעלי אתרי הכרויות לחשוף את עצמם הינו ע"י פרסום ברדיו, אומנם זוהי מדיית פרסום פחות רלווטית ואדם ששומע סינגל של הכרויות ברדיו כאשר הוא בדרכו הביתה מיום עבודה מתיש, סביר להניח שלא ירוץ מיד אל המחשב ויכנס לאתר בעקבות סינגל שהתנגן באוזניו לפני כרבע שעה או יותר.

המקום השלישי והמכובד ביותר הוא פרסום משרד הכרויות או אתר הכרויות בטלוויזיה. מדיית פרסום זו מעט דומה באפקטיביות שלה לפרסום ברדיו, מאותה סיבה שאדם שרואה סרט או סדרה כלשהי לרוב לא ימהר לרוץ אל המחשב בכדי לבדוק באיזה אתר מדובר, אלה עם כן מונח לידו מחשב נייד. למרות זאת בעלי אתרי הכרויות שמשקיעים מאמצים וכסף רב על גבי פרסום ברדיו או בטלוויזיה, בהחלט שווים בדיקה ובדרך כלל הם נחשבים לאתרים האמינים והנוחים ביותר לגולש הישראלי שמחפש הכרויות.

אפשרות שיווק נוספת היא על ידי דבר שנקרא Affiliate, שזוהי תוכנית שותפים של בעלי אתרים ע"י הפניות מבקרים מאתרים שונים.
אז אם נתבונן בצורה כוללת נראה כי בעצם יש אין ספור אתרי הכרויות והם פזורים באינטרנט, ברדיו ובטלוויזיה. אך במבט מעמיק יותר נוכל לראות שאנו תמיד נפגשים באותם 5 או 10 אתרי הכרויות, והשווק הרב בו אנו נתקלים הוא בעצם התנהלות של אותם בעלי אתרי הכרויות שדואגים לפרסם את העסק שלהם ככל שאפשר.