באחד מין הימים בעת שיטוט באתרי הכרויות שונים, ובעודי מחפש אתר שיתן לי שירותי דייטינג, מצאתי את אתר הכרויות נקסט דייט.
לאחר עיון קל בדפי האתר השונים, הבנתי שזהו אתר דייט הכרויות, וניתן למצוא בו קשר רציני. בדיוק מה שחיפשתי וגם התמנות של הנשים ומלל הכרטיס שלהם היה נראה לי רציני ומתאים עבורי, ולכן החלטתי להרשם לאתר.

בעודי מדפדף בין הפרופילים השונים, מצאתי כמה וכמה כרטיסים של נשים שנראות לי מתאימות להכרות והוספתי אותן למועדפים בכדי שבשלב מאוחר יותר אוכל לפנות אליהן מבלי לחפש אותן שוב.

יצרתי רשימה של בערך 25 נשים שאותן ארצה להכיר, חזרתי שוב אל רשימת המועדפים שלי והתחלתי לשלוח להן הודעות, חשוב לומר שמתוך נסיון אישי באתרי דייט הכרויות למדתי שפניה כמו "הי מה המצב" לא משפיע הרבה על נשים והן לרוב מוחקות הודעות שכאלו, אז הקפדתי לנסח הודעה אישית איכותית כמה שאפשר, תוך כדי עיון מעמיק בכל כרטיס וכרטיס של הנשים השונות באתר.

לאחר מספר שעות נכנסתי שוב לאתר והנה ממתינות להן שתי הודעות חדשות מבחורות שפניתי אליהן קודם לכן, מכוון שבאותו רגע מיהרתי והייתי חייב לצאת, השבתי בתגובה מהירה אך מנומסת ועניינית בכדי שלא אפספס את אותן שתי נשים שהחזירו לי תשובה.

כיומיים לאחר מכן נכנסתי שוב לאתר הכרויות נקסט דייט, אפשר לומר שהייתי די מרוצה, הפעם המתינו בתיבת ההדעות שלי עוד 4 פניות חדשות.
הפעם היה לי זמן ולא מיהרתי לשום מקום, החזרתי תשובה מנומסת לכל אחת ואחת מהבנות, שוב תוך כדי התייחסות מלאה למה שהן כתבו בכרטיס האישי שלהן וסוג קשר ההכרות שהן מחפשות.

בעודי שולח את הפניות, שמתי לב ששוב ממתינות להן עוד הודעות חדשות, נכנסתי וראיתי שכמה בחורות שלהן אני כותב ממש עכשיו, נמצאות כרגע און ליין באתר ומחזירות לי תשובה.
ניצלתי את ההזדמות ואמרתי לעצמי שחבל לפספס בהתכתבות ארוכה, אז פתחתי מולן את חלון הצ'ט בכדי שנוכל לשוחח ולהכיר און ליין.
לאחר מספר דקות מצאתי עצמי עם 4 חלונות צ'ט פתוחים, משוחח און ליין עם ארבע בנות בו זמנית ומשתדל מאד שלא להתבלבל בין אחת לשניה.
בעודי שמח מהמצב ומתכתב בהתלהבות, ממתין כל רגע לקבל מספר טלפון של לפחות אחת מהן, נסגר לו בפתאומיות חלון הצ'ט והודעת מערכת הופיע בה רשום שבכדי להמשיך את השיחה בצ'ט און ליין יש צורך ברכישת מנוי.

עכשיו מבחינתי זו בעיה, מצד אחד מאד מצאו חן בעני הבנות, אך מצד שני אינני נוהג לרכוש מנוי באתרי דייט או הכרויות, זה פשוט עניין של עקרון וכדעה אישית אני חושב שאתרי דייט הכרויות צריכים להנתן ללא תשלום ובחינם.

למזלי הרב לאחת מהבנות היה מנוי, כלומר היא יכלה לתקשר איתי ומכאן התפתח לו קשר זוגי איכותי של ששה חודשים פחות או יותר.
לפעמים עולות בי מחשבות שאולי הדעה העקרונית שלי צריכה להשתנות, ואולי כן כדאי לשלם באתרי דייט הכרויות.