מאת: נוי
מה לעשות, כנראה נולדתי עם רגישות לקור ומעולם לא הצלחתי להתגבר עליה. תמיד קר לי, אני הולכת עם ארוך אפילו בימים מסויימים בקיץ.מזג האוויר החורפי משגע אותי
הדבר הראשון שחשבתי עליו כשהחלטתי להירשם לאחד מהאתרים שעוסקים באנשים שרוצים להכיר אחד את השניה היה: "מה אני אלבש ולמה החלטתי להירשם בחורף?" תמיד אני מסתבכת בין הרצון להיבלע במעיל פוך ענק ומכוער שמחמם או להיכנע לתכתיבים החברתיים ולהתלבש בצורה מושכת יותר אבל אז אני ארעד מקור כל הפגישה.
באמת שניסיתי את שתי האפשרויות וגיליתי שבכל אחת מהן אני אפסיד משהו, או שאני אראה כמו איזה איש שלג נפוח או שאני אחטוף דלקת ריאות קשה. אני נראית די טוב וכבר אמרו לי שמחמיאים לי בגדים צמודים, אבל מה אני יכולה לעשות אם בבגדים צמודים אני לא מתפקדת?
אז ניסיתי להכיר את הבחורים שפגשתי באתר בכל מיני מקומות סגורים, כמו קניונים או בתי קפה מחוממים. המהלך עבד לא רע, אבל אחרי כמה פגישות כבר נראה שהבחור משתגע וצריך לצאת קצת במובן המילולי של המילה.
אמרו לי שאני צריכה להתחיל לקחת ברזל כדי לסבול פחות, לא ממש הבנתי את הקשר אבל קניתי בחנות טבע כדורי ברזל והתחלתי לקחת. במשך שבועיים לא ממש הרגשתי שינוי, אחר כך עדין היה לי קר אבל התחלתי לחשוב שאולי החורף הישראלי לא כל כך משוגע וקשה כמו שחשבתי פעם.

שינויים קטנים שעשיתי

אחרי תקופה מסויימת, חשבתי שאולי אני אשנה קצת את הפרופיל שלי כדי שאוכל לסנן כל מני בחורים שרוצים להכיר בחורה שאוהבת ללכת לים בחורף. אז כתבתי בפירוש כמה דברים קטנים שהם חשובים לי כמו העובדה שאני אלרגית לטמפרטורות נמוכות, וסובלת במיוחד בימים האחרונים שמתהדרים בעשר מעלות צלסיוס בלילה. כעבור שבועים בערך פנה אלי באתר בחור שאמר שהוא ישמח להכיר אותי בגלל שנראה לו שאנחנו אוהבים אותו אקלים. רונן היה כל מה שרציתי בבחור מבחינת טמפרטורה מועדפת, הוא גם רזה כזה כמוני וגם לא כל כך אוהב את החורף. אני עוד צריכה לברר אם הוא בחור טוב בשאר המובנים.

יציאות חורפיות יכולות להיות מוזרות

אני ורונן כבר יוצאים בערך חודש, ובזמן הזה הספקתי לגלות עליו כמה דברים, אני עדין לא מרגישה חיבור כמו שהייתי רוצה שיהיה בשלב כל כך מאוחר. לא יודעת איך להסביר את זה, הוא באמת בחור טוב ואני בטוחה שהוא בדיוק כל מה שבחורה אחרת יכולה לבקש, פשוט אני לא ממש בטוחה שהוא בשבילי.
קחו דוגמא: הוא היה מוציא אותי לכל מיני מקומות מוזרים בגלל הקטע של הקור. לפני שבוע היינו בחמי געש, זו פעם ראשונה שראיתי אותו כמעט ערום (כן, כן אני יודעת, אני איטית) וגיליתי שהוא ממש ציפלון, אין לי שום דבר נגד זה כמובן, אבל אני אוהבת קצת יותר שרירים על הבחור שלי.
ניפרדנו לא רק בגלל זה אלא גם בגלל שלא הרגשתי במערכת יחסים, הרגשתי יותר במערכת יציאות.

עוד חורף לבד

אני שוב בשוק הגדול, מנסה בכל כוחי להגיע להכרות אמיתית שכנראה תתחיל באיזה אתר ברשת ושתוביל למשהו יותר רציני משתיית קפה בבית קפה קר. זה די מבעס להיות לא להיות בקשר בחורף, שתי החברות הכי טובות שלי – אחת עם חבר והשנייה נשואה – כבר במערכות יחסים יותר משנתיים.
אולי טוב לי להיות לבד תקופה מסויימת, ממילא אני לא יכולה להסתובב יותר מידי. כשהעולם יפשיר קצת, אני אפרח ואתחיל לצאת לדייטים במלוא המרץ!