מאת: שולי.מ
לפני כמה שנים עוד חיפשתי דרך להבין מה עובר במוחן של נשים. ניסיתי לנתח את ההתנהגות של בחורות שונות שיצאתי איתן, במטרה לגלות מה נשים – לעולם לא נצליח להבין אותןמתחולל בתוך הקופסא הנשית שכל כך שונה מהגבר הממוצע. אבל כחלוף הזמן, הבנתי שאני מתעסק עם אגוז בלתי ניתן לפיצוח. אין ספור דייטים שנמשכו בחלקן למערכות יחסים ארוכות טווח, הובילו אותי שוב ושוב אל אותה נקודת התחלה.

לא משנה איזו השכלה יש להן, אקדמאית או התיכונית, בסופו של יום יוצא שכאשר מדובר בזוגיות ואהבה רמת ה – IQ שלהן שואפת לאפס. הן לא באמת מבינות את הסוד הפשוט של שימור זוגיות, ונראה תמיד שכל מה שעובר במוחן במהלך הקשר זה להצליח להביא אותך במקודם או במאוחר תחת חופה. כמו סוס עם סכי עיניים, כך הן ממוקדות לעבר מטרה אחת – חתונה ויהי מה.

אולי גדלתי קצת עקום, ולכן קשה לי להבין נשים, אבל מסתבר שזה לא רק אני אלה שיותר מ 90% מהגברים חושבים כמוני. אני מתחיל שיגרת בילוי קבועה עם בחורה, הכל הולך יפה, ופתאום בעיצומה של תקופת הכרות ארוכה, היא זורקת אותי בלי שום סיבה. אני לא מפסיק לשאול את עצמי מדוע הכל אצלן סובב סביב מעטפת אפלולית אחת שכל מטרתה היא חופה וקידושין. באתרים שונים הן יודעות להתנסח יפה מאד, גם אלו חסרות ההשכלה שבניהן, מפוקסות להפליא ויודעות בדיוק מה לכתוב בפרופיל שלהן בכדי לשלוף את האחד מתוך שלל הכרטיסים.

בשבילן הכרויות באינטרנט זו לא אתר למציאת אהבה, אלה מאגר כרטיסים בו הן בוררות, מסננות, ובוחרות בקפידה מובהקת את הגבר הפוטנציאלי למימוש חתונה. וכמו שאומרים "הטובים לטיס".

הקופסא הנשית

הנה דוגמאות שחוויתי ואני בטוח שגם אתם נתקלתם במקרים דומים, אבל לרוב לא הצלחתם להבין מדוע זה קרה.
התכתבנו, הכרנו, ויצאנו לדייט. בסוף הערב היא אומרת לי שהיה מעולה והיא מאד נהנתה. ברור לי לגמרי שיהיה לנו לפחות עוד דייט אחד נוסף, אבל לא, ביום שלמחר היא אומרת לי בשיחת טלפון שזה פשוט לא מתאים לה.
נלך קצת יותר רחוק וניקח קשרים רציניים שהיו לי. אנחנו חוזרים הביתה מסוף שבוע בצפון, נוסעים ברכב ונהנים משירי צביקה פיק הישנים והטובים, מדברים על איזה כיף היה בצימר ועל איך שהקשר הזה עושה לנו רק טוב. כעבור יומיים היא מגיע לפתח ביתי רק בכדי לומר לי שזה שנגמר, ככה פתאום בלי לתת נימוקים, היא פשוט מתחמקת מתשובות ומבשרת לי שתקופת ההכרות הזו הגיע אל קיצה באופן סופי.

חותכות קשרים בפתאומיות

האם אי פעם חשבתם מדוע הן כל כך בלתי צפויות? ובכן, בדקתי בצורה מעמיקה והתשובה ברורה – המוח הנשי שונה לגמרי ממוחו של הגבר, מסתבר שהן מורכבות הרבה יותר מהמין הזכרי, מוחן יודע לאבחן בצורה כמעט מושלמת האם הפרטנר הנוכחי מתאים להן לחיים משותפים. בכל הקשור לזוגיות הן יודעות לסנן, לקבל החלטות מהירות, ולברור בדייקנות האם יש התאמה זוגית. ללא ספק, מבחינת בחירת פרטנר לחיים הן הרבה יותר חכמות מגברים.

ברגע שאתם מתחילים לצאת איתן ועד הרגע שהן חותכות את הקשר, כל מה שעובר במוחן הוא לבדוק בקפידה האם הזכר שעומד מולן מתאים לגידול צאצאים. כל חריגה, אי התאמה, או אי וודאות מבחינתן, שוות ערך לפרידה.
פשוט כך, בזמן שאתם נהנים מהזוגיות, מעלים זיכרונות על זוגיות והכרויות שונות שהיו לכם בתקופת העבר, מוחן מתכנת ומחשב כל הזמן את סיכוי הכישלון אל מול סיכוי ההצלחה שלכם לטווח הארוך.

מוסר השכל

חבר טוב אמר לי פעם: הכרות מעמיקה עם אישה אינה מתרחשת בדייט הראשון, לאחר זוגיות של חצי שנה, וגם לא לאחר החתונה – ההכרות האמיתית איתה מתרחשת כאשר מגיע הצאצא הראשון שלכם. בשלב זה, הקופסא הנשית מעבירה הילוך. זוהי נקודת האל חזור, והזכר הדומיננטי עובר משלב הבחינה לשלב העשייה בפועל. אותה אישה שנראתה האחת בשבילנו לפתע נראית כבחורה שאנו כלל לא מכירים. ועל זה נאמר – "אישה בונה אישה הורסת".

אני מקווה שלא הכעסתי נשים בדברי.
ממני – זה שעדיין מחפש זוגיות עם אישה שיודעת לחשוב כמו גבר.