מאת: אלי
כבר יצא לי כמה פעמים לצאת עם בחורות שההתנהגות שלהן היתה כאילו הן נהגי משאיות מגודלים ומסוקסים, אני חייב לומר שזה לא בדיוק מה בחורות שמתנהגות כמו גברים מסוקסיםשאני רוצה למצוא כשאני מחפש אהבה, לא שיש לי בעיות עם בחורות שיודעות מה הן רוצות, פשוט אני לא יכול להימשך לכאלו.
זה הסיפור של החודשים האחרונים שלי, שבו נראה לי שמי שיצאתי איתן החליטו להיות גברים קשוחים, במקום להיות עלמות חן עדינות. אולי אני צריך להאשים את עצמי בחלק מהבעיה, אני באמת נזכר שחשדתי בשני כרטיסים שקראתי שמי שמאחוריהם הן בעצם בחורות שלא כל כך לטעמי, אבל למדתי מחברה טובה שפגשתי בתאילנד שתמיד צריך לתת הזדמנות. היא אמרה לי שאי אפשר לפסול בחורה רק בגלל שחלק מסויים של הכרטיס שלה לא מצא חן בעיניי, יכול להיות שהיא ממש נהדרת אבל לא מתנסחת טוב בכתב, בישנית או מליון ואחת סיבות שבגללן אני עלול לחשוב שהיא לא בשבילי. אז נתתי צ'אנס ולפעמים הופתעתי, אבל לרוב רק קיבלתי אישור לחששות שלי, שאני שוב יוצא עם גורילה שיצאה מהג'ונגל ולהנאתה היא מתחילה קטטות בבאר.

הנה מקרה שקרה לי  – יצאתי עם בחורה שהפרופיל שלה נראה סביר כי היא לא כתבה הרבה ולא חשבתי לרגע שאני אבהל. ראשית, היא באה לפגישה שלנו עם ג'ינס וטישירט, בעיקרון אין לי התנגדות שאדם ילבש מה שנוח לו, אבל זו היתה רק ההתחלה, היא לא התאפרה (שזה גם בסדר בשבילי) וכל הערב היתה מאוד וולגרית וקולנית, התווכחה עם המלצר על מנה שבכלל לא היתה בתפריט ובגדול לא הפסיקה להתלונן על כמה שרע לה וכמה שקשה בחיים האלו. סיימתי את הדייט בנימוס אבל כרגיל לא השארתי מקום לספקות, אני תמיד אומר בסוף הפגישה אם אני רוצה להיפגש שוב או שזה לא מתאים, הפעם כמובן שזה לא התאים.

למה לצעוק כשאפשר לדבר?

בפעם אחרת מצאתי את עצמי עם בחורה שאולי היתה חצי חרשת כי היא לא הפסיקה להרים את הקול שלה כל הזמן, שוב, אני יכול לחיות עם זה אבל זה כבר היה מוגזם. בלי לשים לב אמרתי לה כמה פעמים שהיא לא חייבת לצעוק אבל היא פטרה אותי בהינף יד ואמרה שיש לה קול גבוה. אני בטוח שהיה אפשרי מבחינתה להחליש את עצמה קצת ופשוט לדבר רגיל, אבל משום מה זה לא בא בחשבון בשבילה.

הסחבק מהקיוסק בא לבקר

אני לעולם לא אשכח את הדייט הזה, השקעתי קצת זמן בצ'אט עם איזו בחורה וכל הזמן היו לי פלאשים מאיזה מוכר בפיצוציה שהכרתי פעם. במהלך השיחה שלנו התחלתי לתאר לעצמי איך שהיא נראתה על סמך ההתכתבויות שלנו בלבד, משום מה היא לא העלתה תמונה ויכולתי רק לנחש את המראה שלה. הרי כולנו כאן כדי למצוא מישהו לאהוב וכדי להפסיק את אורך החיים שלנו ולהתחיל אחד אחר, אבל לא בכל מחיר. כשהגיע היום של הפגישה היתה לי הרגשה רעה שבנושא ומסתבר שצדקתי, היא דווקא היתה נאה מאוד אבל היא כל הזמן הזכירה לי את הסחבק הלבבי הזה שהכרתי לפני שנים ולא יצא לי מהראש.

ההחלטה שקיבלתי והתוצאות שלה

היאוש התחיל לתפוס לו אחיזה אצלי, נראה כי כל דייט שני אני פוגש איזו בחורה שאין מצב שאסכים להמשיך איתה, אז החלטתי שאם אני עוסק בחיפוש של בת זוג ואני רוצה לאהוב אותה והיא אותי, כדי שאני אסנן יותר ולא אצא עם כל אחת שמסכימה. התחלתי לסנן מעט ובצורה מנומסת וראו זה פלא –  היתה לזה תוצאה מצוינת – אחרי חודשיים פגשתי את האחת בשבילי ומאז אנחנו ביחד. נכון, אנחנו יוצאים רק שלושה חודשים אבל זה נראה מבטיח, ומעל לכל היא באמת נחמדה, טובת לב ועדינה.