מאת: מירי.ל
האם אני לוחצת יתר על המידה בקשר? נראה לי שזאת שאלה שבנות רבות שואלות את עצמן כשהן נמצאות זמן מה בזוגיות. לפעמים כשאני ללחוץ יותר מדי בזוגיותמסתכלת על איך שאני מתנהגת, אני שמה לב שאני מפתחת מין סוג של תלות בחבר שלי. מערכת היחסים שלנו באמת מצויינת והוא מבחינתי הכי גבר שיש, אני אוהבת אותו והוא אותי, אבל לפעמים אני מרגישה שאולי אני יותר מדי צריכה אותו. כאילו אין לי קיום בלעדיו, אני יודעת שזה לא נכון לעשות אבל אני בכל זאת מתנהגת כך לעיתים.

זה האופי שלי, יוצא לפעמים שיותר קל לי להיכנע לרגשות שלי ולדפוסים שאני מכירה מאשר לנסות ולשנות אותם.

הגישה השלילית והלא מומלצת

הנה סיפור קצר שקרה לי עוד לפני ההכרות עם החבר הנוכחי שלי: יצאתי עם איזה בחור שהכרתי און ליין, הפגישה הלכה מעולה וממש רציתי להיפגש שוב, לא חשבתי יותר מדי ואמרתי לו שאני רוצה להיפגש מחר. לא הבנתי למה הוא התחיל להתבלבל, פתאום השתנתה לו הגישה לחלוטין והוא התחיל לספר לי שהוא צריך להעביר את הרכב טסט, ומחרתיים יש לו אירוע שהוא מוזמן אז כדאי שנדחה את הפגישה לשבוע הבא. מיותר לציין שלא שמעתי ממנו שוב, ולא נותרה לי ברירה אלה לחזור לאתרים שמציעים הכרויות בכדי לפגוש בחורים נוספים. הבנתי מהר מאוד שהבעיה היתה אצלי, ושאולי לא כל כך מומלץ להיות "NEEDY" בהגזמה. יישמתי זאת על הבחור הבא שיצאתי איתו, למרות שהוא לא נראה לי בהתחלה – נתתי לו לשאול מתי תהיה הפגישה הבאה ואמרתי לו בנימוס שזה לא מתאים. ממש לא נראה לי שלמהר זה מעשה חכם רק בכדי למצוא זוגיות, בייחוד לא בתחילתו של קשר. חשוב מאוד לתת מרחב נשימה לפרטנר ולתת לו לעשות כמה צעדים משלו.

את לא רוצה שיחשוב שאת קלה להשגה בפגישה הראשונה

היה דייט מהמם ותאכלס, לא היה לך סקס כבר חצי שנה, הבחור נעים למראה ומבחינת האופי לדעתך הוא בסדר. עדין, קחי עצה ממני – אל תרוצי לשום מקום. אפילו אם את מתפוצצת מהורמונים וממש רוצה לשחרר כל רסן ולזרוק אותו למיטה, זכרי: אם תשכבי איתו בפגישה הראשונה או השנייה, רוב הסיכויים שהוא יחשוב שאת נוהגת לעשות זאת עם כל גבר ויעזוב אותך. עשיתי את הטעות הזאת לפני שנה בערך, אחרי כמה שבועות של התנסויות והכרויות עם גברים פגשתי בחור נחמד שלקח אותי לפגישה ראשונה על חוף הים. אני ממש אוהבת את הים ולומר את האמת, זה די מדליק אותי. כל הפגישה לא ממש הקשבתי למה שהוא אומר, כל מה שהיה לי בראש זה איך להביא אותו לדירה שלי. מסתבר שבחורה לא צריכה לעבוד קשה בדייט הראשון כדי להגיע למגע אינטימי עם בחור, הבעיה שאחרי משגל שהיה בינוני, הוא איבד עיניין ואחרי כמה שיחות שהוא סינן אותי.
בהחלט שעשיתי טעות כשנתתי לו להבין שאני קלה להשגה ולכן הוא עבר הלאה.

הדרך הנכונה שיחשוב עליך רק טוב מבלי להראות נזקק

אז מה לעשות בכדי לא להראות נואשים מדי? פשוט מאוד: קחו את הכל באיזי, לא למהר ולחשוב קצת לפני שאתם פועלים. הנה בקצרה מה שקרה לי עם אחד הגברים: היה לנו דייט בינוני, לא התרשמתי ממנו יותר מדי אבל הוא נראה לי בחור טוב, אז החלטתי לתת לו עוד הזדמנות. רציתי לגמור עיניין ולהיפגש איתו מהר כדי לדעת אם אני נשארת או ממשיכה הלאה. אני לא יודעת אם הסיבה להצלחה שלי היתה שלא התלהבתי מלכתחילה או שלמדתי מהטעויות של עצמי, לבסוף נפגשנו שוב אחרי שבוע בערך. בפגישה השניה הוא היה הרבה יותר משוחרר והשיחה זרמה, לא שמתי לב ועברו שעתיים מתחילת הדייט שהיה ממש מהנה. בסוף הערב הוא ניסה לנשק אותי, יותר נכון מילמל משהו לגבי זה שהוא רוצה שניתנשק, החלטתי לחכות עוד קצת ואמרתי לו שאני מעדיפה לחכות בכדי להכיר אותו יותר. אני חייבת לציין שבאותו רגע כמעט התפוצצתי מרוב תשוקה, אני יודעת שבחרתי בדרך הנכונה אבל אף אחד לא אמר לי שהיא תהיה כל כך קשה. בפגישה הבאה כבר התנשקנו קצת ופתאום כאילו נשבר הקרח והיה נראה לי שאנחנו מכירים כבר שנתיים. אני יודעת שבזכות ההתאפקות שלי הוא חשב עלי רק דברים חיוביים וזה עשה לי טוב לדעת את זה. עכשיו אנחנו ביחד, וזה מה שחשוב ונעים בחיים שלי היום.