מאת: חלי
הייתי לבד די הרבה זמן אחרי שנפרדתי מהחבר שהיה לי במשך שש וחצי שנים, במשך תקופה לא רציתי להכיר עד שלפני כמה חודשים נרשמתי יתרונות וחסרונות בזוגיות עם עברייןלאתר הכרויות והתחלתי לצאת עם המון גברים. אני באמת יכולה לומר שיצא לי לפגוש בחורים מכל קצוות הסקאלה, מהמרשימים ביותר ועד למוזרים ביותר דרך קבוצה לא קטנה של סתם בחורים שלא התאימו לי, לא האמנתי שאני אתחבר בסוף עם בחור שאפשר לכנות אותו פושע לייט.

רצה הגורל שהתחלתי מערכת יחסים עם אחד הבחורים, שהוא, איך לומר…קצת דומה לניוטון מסדרת הטלוויזיה עספור,  העבר שלו לא חלק כדף שיצא הרגע מחבילת דפים חדשים. או במילים אחרות, יש לו תיק תיקון במשטרה.

אל תבינו אותי לא נכון, עבריינים זה לא הקטע שלי, אבל משהו בבחור המחוספס והרגיש הזה ממש עשה לי את זה. כמובן שבהתחלה לא היה לי מושג, נראה כמו סתם בחור חתיך ונאה, אבל אחרי פגישה של כמעט שלוש שעות, לא יכולתי שלא להסתקרן לגבי מי האדם היושב פה מולי. היתה מין הילה שהקיפה אותו וההילה הזאת שידרה לי: "אל תתעסקו איתי, למה הסוף לא יהיה טוב…" הבנתי מייד שלא משנה מה יקרה אני לא אפגע חס וחלילה, והרגשתי שהוא יאבד יד לפני שבת הזוג שלו תישרט.

מפה לשם, התחלנו לצאת וגיליתי שאני ממש נהנית להיות במחיצתו. תמיד הוא אסף אותי במכונית המפוארת שלו שאין לי מושג איזה דגם היא אבל אני יודעת שזו מרסדס חדשה. הוא תמיד היה אוסף אותי מהדירה ששכרתי עם שותפה, ומשום מה אף פעם לא היינו אצלו בבית.

לא חשבתי על זה יותר מידי כי היו לנו המון נושאים לדבר עליהם במילא, אז למה לבזבז זמן יקר וחשוב על פרטים קטנים ולא חשובים כשלא בטוח שיהיה נבון לכנות אותם  - יתרונות.

חשבתי הרבה על הקשר שלנו, מה היה קורה אם לא היינו נפגשים באתר הכרויות, ומה היה קורה אם הייתי פוגשת אותו דווקא בתור לבנק או באיזה פאב. אני לא חושבת שהייתי נותנת לו יותר משניה ומסרבת בנימוס אם היה מתחיל איתי. בגלל שהכרנו באינטרנט היה לי הרבה יותר קל לקבל את כל החסרונות שלו, כי שכשקוראים כרטיס של בחור באיזה אתר לא יודעים בדיוק איך הוא מתנהג ומה הסביבה שבה הוא גדל, מה שרואים מייד יהיו בדרך כלל היתרונות שהוא יבחר להציג לי.

היתרונות הנוחים בלהיות החברה שלו

נו… מה יש לחשוב יותר מידי? הכסף נשפך כמו מים ומעולם לא היה שיקול כשחשבנו לאן נצא. זה היה כל כך קיצוני, עד שאחרי חודשיים שאנחנו ביחד הוא הציע לי לקחת שבוע חופש מהעבודה ולטוס איתו לתאילנד על חשבונו. בהתחלה קצת חששתי אבל החשש עבר לי מהר, אחרי הכל, כמה פעמים יוצר לך לטוס לארץ הנוחות והחלומות תאילנד בחינם? כשהגענו הוא כאילו הכיר את המקום כמו כף היד שלו, הכל היה מתוכנן וזה היה טיול חלומי, לא יכולתי שלא לחשוב שיש למצב הזה הרבה יתרונות שלא חשבתי עליהם כשהכרנו לראשונה. אחרי יומיים בחופשה, הרגשתי ממש גאה להיות חברה שלו, זה נראה לי כל כך נוצץ ונחשק.

החסרונות שבחרתי להתעלם מהם

לא יודעת למה, אבל במבט לאחור נראה שלא ממש התייחסתי לכל הסימנים שהיו כתובים על הקיר באותיות קידוש לבנה. הרכב המפואר, שעות העבודה שלו שהיו נוחות בצורה מחשידה, הדירה שלו שמעולם לא הייתי בה, גם לאחר ארבעה חודשים שאנחנו מכירים.

הגיע היום שאני אפגוש את החברים שלו, הוא תמיד בחר שלא לעשות את המפגש ודחה לזמן בלתי מוגבל את היום הזה אבל אני התעקשתי והיום הגיע. אני חושבת שזה היה הקש שגרם לי לראות את המכלול השלם של החסרונות שהיה ויהיו מנת חלקי אם אמשיך איתו בקשר.

החברים שלו היו ממש כמו כנופיית פשע, איך שהם דיברו ומה שהם אמרו אחד לשני כשעברה ניידת משטרה ברחוב, איך שהם התייחסו אלי כאילו אני מלכה למרות שהם רק פגשו אותי, לא יכולתי להתעלם מההתנהגות המאפיונרית הזו.

מה שווה יותר החיים או כסף?

שלושה ימים אחרי המפגש המפוקפק עם החברים שלו אמרתי לו שהקשר לא מתאים לי, הוא שאל אותי אם זה בגלל החברים ולא היה לי נעים לומר לו שזה בגלל כל החסרונות של המצב, ושזה בעיקר בגלל איך שראיתי את החיים שלי בעתיד משותף איתו. הוא סך הכל בחור טוב אבל לא התאימה לי הסביבה הזאת, בטח לא לילדים שלי בעתיד.

היום, כמעט שנה אחרי שניפרדנו, אני עדין שואלת את עצמי אם הייתי יכולה להפוך לאשת מאפיה כמו אישתו של טוני סופראנו. ללא ספק היה לי הרבה יותר כסף, אבל אני תמיד מסיימת את המחשבה הזאת עם אותה מסכנה –  זה לא היה לי כדאי!