שלום לכולם, אני אוסנת בת 27, רווקה ממרכז הארץ.
רציתי לדבר מעט על אלו שמעדיפים להכיר בטלפון במקום להרשם לאתר הכרויות. אחרי תקופת התנסות באתרי הכרויות הבנתי שהדבר הטוב ביותר עבורי הוא לקבל או להעביר מספר טלפון באתר למי שנראה לי רציני ובאמת מעוניין, הרי זה משהו שיחסוך ממני את כל עניין ההתכתבות אם החצי השני ולא אצטרך לבזבז זמן בהתכתבויות על נושאים כמו "מה התחביבים שלך?" או "מה אתה עושה בחיים?". אז החלטתי לתת צ'אנס נוסף והתחלתי לחפש באינטרנט אתרים שמספקים הכרויות בטלפון, להפתעתי מהר מאד הבנתי שאין הרבה כאלו אך למרות זאת מצאתי כמה אתרים בתחום.

באותם אתרים היה מספר טלפון אליו צריך להתקשר ולהקליט פתיח אישי, בשלב שלאחר מכן אפשר להשאיר הודעות קוליות לכל מי שמוצא חן בענינו.
אז פתחתי תיבה קולית, תוך כדי הקפדה מלאה על מי אני ואיזה קשר אני מחפשת. ביום שלאחר מכן, בדקתי את תיבת ההודעות וראיתי שממתינות לי שם 23 הודעות חדשות מגברים שמעוניינים בקשר.
בהתלהבות לא קטנה יצרתי קשר טלפוני עם כמה גברים שהשאירו לי הודעה ושוחחתי עם כל אחד מהם מספר דקות, די הקפדתי להסביר בשיחתי שמראה חיצוני ואסטטיקה של בן הזוג די חשובה לי, ומבלי להשתחצן אני בעצמי נראת טוב מאד, אז מין הראוי שאמצא לי גבר בעל תכונות דומות.
בשיחות הטלפוניות כולם היו די נחמדים ואדיבים, והחלטתי שלפני שאני "פותחת לעצמי" מערכת דייטינג ונפגשת עם גברים אבקש תמונה לאימייל.

לצערי, לאחר שקיבלתי תמונות למייל האישי שלי גיליתי שכל אלו ששוחחתי עימם לא היו נראים טוב, וזה בלשון המעטה, ובאמת שאינני רוצה לשהמיץ או לפגוע באיש אך שוב, מראה חיצוני חשוב לי מאד ואם אין משיכה כלשהי אז מה זה בעצם שווה.

לאחר שהבנתי שהכרויות בטלפון זה לא בשבילי, החלטתי לחפש פתרון חלופי וחזרתי שוב לנסות באתר הכרויות, כאשר שנרשמתי לאתר הכרויות נקסט דייט ראיתי שניתנת שם האפשרות להכיר באמצעות צ'ט, וכך בעצם פתרתי לעצמי את כל הבעיה, מכוון שמצידו הימני של הצ'ט יש תמונה של האדם איתו אני מתכתבת ואם מבחינתי הוא נראה טוב ולטעמי, אוכל לרשום לו את מספר הנייד שלי ולהכיר בטלפון.