מאת: אוהבת לאהוב
פתאום משום מקום זה נחת עלי, אני לבד ולכולם כבר יש אהבה, חלקם אפילו מתקרבים ליום המיוחל של חתונה. ולי זה פשוט נמאס. אני לא אומרתנמאס להיות לבד בזמן שכולם אוהבים שלא היה לי חבר, או שקשר זוגי פשוט פסח עלי, אבל באותו יום הבדידות חנקה את גרוני, והמוצא הראשון שעלה בראשי היה אתרי הכרויות שאולי יעזרו לי לא להישאר לבד. אולי שם, בתוך שלל כרטיסים של גברים בהם כולם מחפשים אהבה אוכל באמת להפיג את הבדידות הנוראית. אולי זה היה בתת מודע וחשבתי שיצוץ לו הגבר בשבילי, סתם כך כי לפעמים אהבה מגיע כאשר הכי פחות מצפים לה. אבל כנראה שדברים לא ממש קורים אם לא באמת רוצים אותם, ולצערי צללתי אל תוך בדידות עמוקה. אתרי הכרויות שחיפשתי באינטרנט הציגו מגוון רחב של כרטיסים איכותיים. למרות זאת, נראה שגם להם קצת נמאס לחפש אהבה בתוך אלפי כרטיסים, ולבסוף כולם נראים די משעממים. איך זה שלפתע אני בודדה? מאז שאני זוכרת את עצמי ביליתי יותר עם גברים מאשר עם נשים, ואפשר לומר שהצד הגברי הם אלו שהחברים הכי טובים שלי. למרות זאת תמיד היה בי צורך לזוגיות אמיתית, והשנה החלטתי שאני עושה לזה סוף. כאילו למשהו בתוך תוכי היה צורך באינטימיות, בעיקר לאחר סיום מערכת יחסים שהסתיימה במשבר לא קטן.

בכל הפעמים שדיברתי עם גבר בצ'ט של אחד האתרים, או באמצעות מסרוני SMS, משהו מבפנים עצר אותי ברגע האמת בו היינו אמורים לקבוע דייט. כנראה שלא באמת הייתי בשלה ליחסים עם גבר באותו זמן. אבל לפני חודש בערך, שמתי לב שבעבודה כל מיני זוגות אוהבים מדברים ומתייעצים בניהם: איזו מתנה נקנה לו, כזו שתהיה רומנטית, וכמה עולה צימר לסוף שבוע בצפון? באותו רגע הבנתי עד כמה אני לבד, וגם אני רוצה להיות מאוהבת ולהכיר פרטנר אמיתי, אחד כזה שהיה לי בשביל מה לקום בבוקר בשבילו. לפנק אותו במתנות, ובכלל לחוש את אותה תחושה מדהימה של זוגיות.

מיד לאחר שחזרתי מהעבודה, עשיתי מקלחת להתרעננות ורצתי למחשב הנייד שמונח על השולחן בסלון של דירת הסטודיו הקטנה שלי. פתחתי כרטיס, השקעתי המון בכתיבה, העליתי את התמונות הכי טובות שלי ונגשתי לעניינים. פלרטוט אחרי פלרטוט, ושיחות און ליין בצ'אט, הובילו אותי לעשרות דייטים מהנים. אבל אני חיפשתי את האחד בשבילי, ולבסוף מצאתי אותו – גבר מדהים, רציני, יודע מה הוא רוצה מעצמו ובעל המון חוש הומר. אין ספק שהתחושה מדהימה וכל אחד יכול להשיג אותה אם הוא רוצה. האהבה נמצא שם תמיד, פשוט צריך לדעת לחפש אותה.
בודדים? רוצים לחוות זאת בעצמכם? הנה כמה טיפים אישיים להשגת המטרה:

בזמן הנכון ובמקום הנכון

כולנו יודעים שלמצוא אהבה היא משימה לא קלה. זה דורש מאיתנו זמן ולכן צריך לחפש אותה כאשר אנחנו הכי מוכנים שרק אפשר. אם נתייחס לכך כאל משימה התוצאה תהיה זהה, ולכן עדיף לקחת את זה בכיף ולפנות למי שבאמת מתאים לנו. פניה המונית באתרים היא סתמית ומומלץ מאד שלא להשתמש באופציה הזו. קחו את הזמן, תיהנו מזה ותראו שהאהבה תופיע בדיוק בזמן שהכי נכון עבורכם. בדקו באופן יום יומי את הפניות אליכם, ומי צפה בכרטיס שלכם, תזמו שיחות און ליין בצ'אט וזה יגיע.

מצב הרוח והרגשה פנימית

לעולם על תגיעו לדייטים בזמן שאתם מדוכדכים. אין לכם מצב רוח? לא סגורים על זה? דחו את הדייט ליום אחר בו מצב הרוח מרומם ואתם יושבים עם חיוך מול הפרטנר שלכם. אם אתם לחוצים למצוא אהבה הימנעו להראות זאת לצד השני, זה רק ילחיץ אותו והדייט הזה יתפספס.

הגיל הוא רק מספר

לאהבה אין גיל. היא פתאום מופיע, גם אצל אנשים בני 60 פלוס. אנשים בודדים מגלים בשלב כלשהו שלא נעים להם להיות לבד ומתחילים בחיפוש האחר האהבה. ולכן, אין זה משנה בן כמה אתה, האפשרות של הרשמה לאחד האתרים תמיד תהיה פתוחה בפניך ושווה לתת לזה צ'אנס.