מאת: אלה
נתתי לו לחיות באשליה. הוא האמין שאני דוגמנית לשעבר עם פוטנציאל להיות מלכת ישראל לשנת 2012, כולם רוצים להיות סביבי, באתי מבית טוב, לשקר בשביל להכירממשפחה חמה, ופרפקציוניסטית בכל דבר שכפות ידי נוגעות בו. בשיחות שלנו סיפרתי לו על עולם הדוגמנות שחוויתי, איך העיתונים הגדולים בעולם צילמו אותי על שער העיתון, כמה שמגזין לאישה כבר מזמן קטן עלי. הוא לא חשב לרגע ששיקרתי, אבל כעבור חמישה שבועות של הכרות נפלאה האמת התגלתה. שמעולם לא דיגמנתי, שאני ילדה מאומצת, ושהחברים היחידים שאני מכירה הם ממקום העבודה, וגם שם יותר מתלחששים מאחורי גבי מאשר אוהבים להיות בסביבתי.

אני לא באמת מבינה מדוע הייתי צריכה לשקר לו, חשבתי שהכרויות ברשת האינטרנט נועדו בשביל זה, ואני הולכתי אותו שולל רק בכדי להכיר אותו. לא באמת התכוונתי לגרום לו ליהנות מאשליה אין סופית ולא כך רציתי שיראו חיי האהבה שלי. אבל כבחורה ללא ביטחון עצמי, שלא סיימה שירות צבאי, ושחוותה קשרים קצרים בזוגיות, לא חשבתי שהבנאדם הזה באמת ירצה קשר של הכרות רצינית עם אחת כמוני.

אבל מה הסיבה שהשלית אותי לתקופה כל כך ארוכה אם הכל היה שקרים? הוא לא האמין שעשיתי לו את זה והחל להטיף לי, שהוא גבר שיודע לקבל החלטות ומבין בדיוק מה הוא מחפש, שלא ציפה להיתקל במודעת הכרויות ולגלות שיש לו עסק עם שקרנית, שהסיבה היחידה שבגלל פנה אלי במודעה היא בגלל שרצה להכיר אותי. הקלילות שהייתה בי, החופשיות, המראה החיצוני, הם אלו שגרמו לו לרצות את ההכרות איתי, בטח שלא הסיפורים הבדויים שסיפרתי לו.
הבנתי שפגעתי בו, זה לא היה נכון לעשות ומאז אני מקפידה לאמת את רוב הדברים במודעות שאני כותבת. משתדלת לכתוב בצורה כנה ואמיתי, אבל שתהיה גם משכנעת ומקווה שלמודעות האישיות שלי ימשכו גברים אטרקטיביים שירצו להכיר אותי כמו שאני, ללא מסכות ושקרים.

אני, את הלקח האישי שלי למדתי, ומתוך הלמידה הזו אני באה עם נכונות לתת לכם עוד מושג על איך להתמודד עם ביטחון עצמי ירוד, והרגשה של בלתי רצוי מול מודעות שנראות טובות משלכם באתרים שונים ברשת.

כוונו למטרה בצורה כנה

תאהבו את עצמכם כפי שאתם. גם אם זה לא תמיד קל, והקפידו להפנים עובדה ברורה – מה שחשוב זה אתם ולא ההספק המקצועי או ההשכלתי שלכם. אם אתם לא נראים כמו דוגמנים, עדיין תעלו תמונות לאתר כל עוד ברצונכם שיתייחסו למודעת ההכרות שלכם. אל תסחפו עם אשליות בדויות, כנות היא מילת המפתח ושקרים תמיד מתגלים. כתיבו כרטיס הכרויות מעניין שיש בו יותר אמת מאשר שקר, אנשים שיפנו אליכם יעשו זאת במטרה למצוא אהבה ואינם מעוניינים להתחיל מערכת יחסים ללא אמון. וזכרו, הצד השני לא תמיד מאמין לכל מילה שכתבתם ומטרתו הראשונה תהיה לאמת את הדברים כבר בדייט הראשון שתקבעו.

אספר על עצמי מאוחר יותר

אין שום צורך לספר הכל על עצמכם כבר בדייט הראשון. השאירו קצת להמשך הקשר. אתם מגיעים לפגישה ראשונה ולא תמיד נעים לשמוע בעיות של אחרים כאשר עדיין לא הכרתם את הצד השני מספיק לעומק. שמרו על קלילות ושיחה נעימה, כזו שתיצור כימיה טובה של התחלה ורצון לעוד פגישה. הימנעו מלשקר, אם נשאלתם בשאלה שאינכם רוצים להשיב עליה פשוט החליפו נושא ועברו לנושא שכן הייתם רוצים לשוחח עליו.

דברים שכדאי לספר בפגישה

לעיתים בעקבות שינויים דרסטיים בחיים דפוסי התנהגות של אנשים משתנים. אם חל בכם שינוי שכזה, אז הוא יכול לעורר סקרנות והתעניינות מול הפרטנר שיושב איתכם בדייט. יש לכם צורך לספר? אז ספרו, אך הימנו מלתת דיווח אישי על דברים או תכונות שרציתם שיהיו לכם ובעצם אין לכם. זכרו שבגלל שלא סיפרתם הכל לפרטנר הוא עשוי להסיק מסקנות אודות האישיות שלכם, מסקנות שאינן תמיד נכונות. לכן הקפידו לדבר על דברים שנראים לכם כחשובים ביותר להתקדמות הקשר, והם קשורים לתכונות האופי עליהם הפרטנר שלכם ירצה לשמוע.