למונח "מה בא לפני מה?" יש משמעות מכרעת בתחילתו של קשר זוגי. קבלו תרחיש: היתה פגישה אחת טובה ואתם כבר בונים של הכרויות עם בני לימודים תחילה, אחר כך זוגיותהמשפחה הקרובה, להיפגש עם החברים ואז הבחורה מודיעה לכם: "תראה, יש לי המון לחץ בלימודים, אני חייבת להשקיע המון זמן בזה עכשיו" או "התחיל עכשיו פרוייקט בעבודה ואני חייבת להיות שם כל השבועיים הקרובים אז לא נוכל להיפגש אולי ניפגש רק כשישתחרר לי קצת הלחץ."
אתם חייבים להסכים שיציאה שכזאת יכולה לפגוע ברצון שלכם לחכות לבחורה, נוסף על כך נשאר לכם טעם רע בפה ומה בקשר לפגישות הבאות שלכם, אולי גם להן אין זמן או שהם כבר עכשיו טרודות יותר מדי בהמון דברים אחרים כבר עכשיו?
בואו נניח שלכם יש את בעיות הזמן הללו ואתם ממציאים את כל התירוצים המעולים האלו למה צריך לחכות רק עוד קצת.
תאכלס, התירוצים הם בעצם סיבות, להתחיל זוגיות אמיתית בתקופה עמוסה בחיים זה לא תמיד מתאים, וכאן נשאלת שאלת מליון הדולר שהיא האם אתם תמיד עמוסים? יש לכם בכלל תקופות שבהן אתם יותר מרווחים מבחינת זמן שבהן תוכלו להתחיל עם היכרויות כמו שצריך?

חושבים שלא קל להתחיל עם הכרויות בזמן שאתם עסוקים בלחיות? המאמר הזה נכתב למענכם! תכנון נכון של זמן, מה בא לפני מה, הצבת מטרות ועמידה במה שהצבתם לעצמכם להשיג – כל מה שיסייע לכם לארגן את חיי האהבה עם החיים הפרטיים שלכם.

חיפוש אהבה כשהלו"ז מרשה

בכל מסגרת ישנם זמנים פחות עמוסים, למשל, בחופשה שכולם מקבלים מהעבודה או החופשה בין הסימסטרים או אפילו תקופה החגים, "חלונות" אלו ניתנים לניצול כך שתוכלו להתחיל עם ההיכרויות יותר ברצינות. ההתחלה היא הכי חשובה, לכתוב כרטיס טוב ואיכותי, לשלוח מסרים נחמדים, לראות כמה הודעות נכנסות ולקבל החלטה במי רוצים לפגוש. כשתיכנסו לעינינים ותתחילו לחיות את הסצינה, תלמדו איך לשלב את הכל ולהצליח להפגש בבוקר, בערב, כשיש לכם ביד כוס משקה ואולי גם במהלך ההפסקה בעבודה. אם תצאו לפגישות כאלו כשאתם עם הרבה זמן פנוי יהיה לכם קל יותר גם כשהזמן לא לטובתכם. צריך לזכור שכל הרעיון של הכרויות און ליין לא דורש יותר מדי משאבים, זה עובד אותו הדבר כשאתם לובשים בגדי בית עם כפכפים. מלאכת החיזור און ליין יכולה להתבצע בכל זמן ובכל מקום ואילו את הפגישה עצמה ניתן לקבוע בסוף השבוע או בכל זמן שנוח לכם לצאת לדייט.

מיקום כמעלה ראשונה

נסו לשאוף להיפגש קרוב למקום בו אתם עובדים או לומדים וכך תפחיתו את זמני ההגעה שלכם, להגיע בזמן ולבחור מיקום בו נוח לכם להיות בו. יהיה זה חכם להביא "ערכת דייט" שתכלול בגדים להחלפה ואביזרים לשיפור המראה לפני הפגישה. כך לא תבזבזו זמן יקר בתנועה או בחיפוש חנייה במקום רחוק.

פגישת צהריים

לא לפחד מפגישה בצהרי היום, אפילו הפגישה הזאת יכולה להיות רומנטית לפחות כמו פגישה אחרת בערב. אם נפתח לכם "חלון" בלו"ז או שמתוכננת לכם הפסקת צהריים ארוכה מהרגיל במהלך הלימודים או בין פגישות, יהיה זה זמן מצויין להיות ספונטאני ולהחליט להיפגש באמצע היום.

מה אם רוצים יותר

לא להתאכזב אם נאלצתם לחתוך פגישה לפני שרציתם לסיים אותה. בל תשכחו שכשחיים ביחד ונכנסים לשגרה ואין מה לעשות – צריך להפסיק את הרומנטיקה ולתת מקום להרצאה חשובה או עבודה דחופה במשרד לפעמים הביטו בחצי הכוס המלאה – האוכל יותר טעים כשרעבים! אפשר להסביר בהיגיון שאתם חייבים לזוז או הסבירו את זה בתחילת הפגישה כדי שיהיה ברור, אבל שתשמחו להיפגש שוב במועד אחר. אם תבחרו בדרך של כנות ותיידעו מראש את הצד השני במה שהולך לקרות, הדייט שלכם יהיה או תהייה הרבה יותר מבין והוא יוכל להשתחל לסדר היום הלחוץ שלכם.

הפגישה חשובה יותר

אמת שלכולנו יש את ההרצאות שאנחנו אוהבים, את החבר שבא מחו"ל שרוצים לפגוש, והבטחתם לשותפה לנקות את הבית אבל עכשיו הבחורה עם זמן ורצון לדייט ועכשיו משפיע "מה יותר חשוב?" שלכם – תפסו את ההזדמנויות האלו בזמן. לעיתים יהיה נכון לשים הכל בצד בשביל פגישה כי עכשיו שני הצדדים רוצים ומוכנים אליה וניקיון הבית יחכה וגם החבר שבא מחו"ל, ואת ההרצאה שתוכלו להאזין לה גם בשבוע הבא. לא יהיה חכם להגיב ישר ב: "אני עסוק" – נסו לארגן את סדר היום שלכם ואחרי שהזוגיות תהיה יציבה יותר תוכלו לסדר את הזמן יותר טוב בצורה שיתאים לשני הצדדים. תשקיעו קצת מחשבה בנושא וההצלחה מובטחת.