אני שומעת כל הזמן שכולם מספרים כמה זמן לקח להם למצוא אהבה, או לקח לי 3 שנים למצוא את האחת מבין שלל הכונפות שפגשתי באתרי הדרך הקשה למציאת אהבההכרויות באינטרנט. מי אמר שלמצוא אהבה זה כל כך פשוט, גם לאחר ששברת כוס תחת חופה וקידושין זה לא אומר שהחתונה הזו היא קתולית. לעיתים רבות יש מריבות, לעיתים רבות יש פרידות, לעיתים רבות היא עושה איתך ברוגז ולא מדברת איתך שבוע, אבל מצד שני במערכת יחסים תקינה ישנם הרבה רגעים של אושר ורומנטיקה שבזכותם שווה להמשיך את הקשר.

אז בואו נהיה כנים לרגע ונסכים עם עבודה שהדרך למציאת אהבה רצופה במכשולים רבים, אכזבות, ודייטים כושלים. גם עבור בחורה כמוני שנראית טוב אך מגיע עם צפיות רבות ואישיות רומנטית למדי. ליקטתי עבורכם כמה מאותם אכזבות שחוותי על בשרי ועוד כמה חוויות ששיתפו איתי חברים. רק חשוב שתזכרו: גם אם זה לא הולך ונראה שהדרך למציאת בני זוג רחוקה מתמיד, היא פתאום תכה בכם בזמן שאתם הכי פחות מצפים לבואה…

התמונה שלו יכולה להטעות

הייתי רואה אותו המון באתרי הכרויות והוא נראה כמו דוגמן. בדיוק הגבר עליו פנטזתי כל חיי. לא שרירי במיוחד אבל עם מבנה פנים מדהים, בעל חיוך קסום וגומות חן של ילד בן 13. הגעתי לפגישה נלהבת ולקח מספר דקות עד שזיהיתי אותו, בעודי סורקת את השולחנות בבית הקפה עברו מול פני מספר אנשים בני גילו אבל ידעתי שזה לא הוא. כאשר ניגשתי אליו מיד ראיתי משהו שונה, זו לא התמונה שאני מכירה – בערך 30 ק"ג יותר, תספורת קצוצה ומחסור של לפחות 5 סנטימטר בגובה. מיד ידעתי שהדייט הזה לא יסתיים טוב, נתתי לו דקה שלמה להסביר את עצמו ועפתי משם לפגישה אחרת, למזלי היא הייתה טובה בהרבה מהקודמת לה.
הטיפ האישי שלי: אף פעם אל תסתמכו על תמונה אחת, בקשו את חשבון הפייסבוק בכדי לראות אותו בכמה סיטואציות שונות.

חלפו שני דייטים והוא מנפנף אותי

הדייט הראשון היה מעולה, מסוג הפגישות שאת נפתחת ומאוד רוצה להמשיך את ההכרות. כבר תהיתי בדמיוני איך תראה החופה שלנו, מה אלבש ובכלל איך זה יראה כשהכניס אותו אל תוך עולמי האישי. אבל בדייט השני הכל היה שונה, הוא נתן איזה תירוץ מצוץ מהצבע על כך שאינו בשל כרגע לזוגיות ואם כבר אז עדיף לו חזור לאקסית שלו. האמת שגם מצידי זה קרה מספר פעמים, בהתחלה הכל נראה ורוד ולאחר מכן מתמוגג, לכן ויתרתי, החלטתי לעבור האלה, למרות שהסיטואציה על כך שזרקו אותי די הורידה את מצב הרוח.
הטיפ האישי שלי: אל תבנו את העתיד הרחוק שלכם עם מישהו שזה אתה הכרתם.

המשפחה שלו לא סבלה אותי

הקשר בינינו היה חזק ואוהב, בילינו המון ואני יודעת שהכיף היה הדדי עד הרגע בו הוזמנתי (בפעם הראשונה) לארוחת ערב משפחתית. הרגשתי מאד מרוצה, התלבשתי יפה, התאפרתי והגעתי מוכנה. להפתעתי כשנכנסתי בפתח הדלת כל העיניים ננעצו עלי בצורה מוזרה – הדודים, האחים ואפילו הסבתא שלו נראתה לי מאיימת. עד מהרה הרגשתי כאילו עשו עלי לינצ'. אבא שלו התעלם ממני לחלוטין ולא העיף עלי מבט, האחים שלו התלחששו מאחורי גבי, אמא שלו אפילו לא ענתה לי כשפניתי אליה והדודים זרקו לו משפטים מולי ללא בושה. בהתחלה לא הבנתי מה לא בסדר, הייתי נחמדה, חייכנית,שיתפתי פעולה, אפילו נתתי מחמאות על האוכל שהוגש בשולחן. עד שהאסימון נפל – זו משפחה דתייה (הוא היחידי שלא היה דתי). מה שהטעה אותי זו העובדה שכולם חבשו כיפה, ואני לתומי הייתי בטוחה שהם עשו זאת עקב קידוש סביב השולחן. אז כנראה שמבחינתם הכי טוב לבן שלהם זו בחורה דתייה, אבל למרות זאת אינני מוצאת מקום ליחס המזלזל שקיבלתי באותו ערב שישי.
הטיפ האישי שלי: לפני שאת נפגשת עם המשפחה חקרי את בן הזוג, למדי מאיפה הוא בא ולאן פניו מועדות.

מגורים משותפים מזה חודשיים והקשר התפרק

בתחילת הקשר הכל היה מעולה. בשלתי לו, יצאנו למסעדות, מידי פעם הוא ישן אצלי ואני אצלו עד שהגיע הרגע לחזק את הקשר ולעבור לגור יחד. ההתלהבות של מיסוד הקשר תחת אותה קורת גג היא עצומה, סידרנו את הבית, צבענו בלבן שנהב, רכשנו סלון, מקרר חדש, ועשינו סקס בכל מקום אפשרי בבית. לאחר שבועות ספורים לא יכולתי לסבול עוד את הנוכחות שלו, היינו רבים על דברים טיפשיים, מי יכניס למדיח, מי יוריד או הכלב ומי יזרוק את הזבל. עד מהרה הגעתי למצב שכאשר הוא בבית אני בחוץ ולהיפך,  כנראה שזה לא היה זה ותחילתה של זוגיות נפלאה הסתיימה בפרידה מהירה המלווה במעט שנאה.
הטיפ האישי שלי: אני חושבת שבשלב מוקדם או מאוחר כל קשר צריך להיבחן במגורים משותפים, שם תמיד תגלו צדדים שלא הכרתם על הפרטנר.