פעם כאשר היינו מחפשים פרטנר, משרדי שידוכים היו האופציה היחידה, זו הייתה בושה לא קטנה לומר שאנו משתמשים בשירותיה של שדכנית. האם להתחיל עם חבר ילדות?אבל כיום, כשאר אנו פוגשים מישהו באתרי הכרויות זה כבר לא בושה, הכל מקובל, הכל פתוח, והתמונה שלנו מתנוססת לראווה בעשרות אתרים ברשת. כשאני מסתכלת על זה מהצד, נראה שאלפי אנשים מנסים למכור את עצמם באתרים השונים, ממש כמו שמוכרים קטשופ וחלב בחצי חינם. אבל מה קורה כאשר אנחנו מוצאים מישהו באתרי הכרויות ומגלים שאנו כבר מכירים אותו מהילדות? דבר ראשון נברר עליו בפייסבוק, נבדוק מי החברים שלו, כמה חברים יש לו ואם הוא בכלל מסתובב עם אותם חבר'ה מבית הספר בו למדנו יחד. לכל אחד מאיתנו יש את האדם איתו למדנו, ואותו היינו רוצים להכיר, אבל אי הנעימות מול חברים לא תמיד אפשרה זאת. פגישה אקראית שכזו באחד האתרים היא הזדמנות מצוינת להכרות און ליין, רבים מאיתנו היו שמחים להכיר את מלכת הכיתה (לשעבר), למרות שהיא כבר לא עושה לנו דפיקות לב כמו בגיל ההתבגרות, עדיין נרצה לסגור מעגל. זה מה שנקרא ברגע הנכון ובזמן הנכון, רק אתם והצד השני – סוליקו.

אז באיזו פעולה תנקטו בכדי למשוך את תשומת הלב של חבר הילדות? האם תהיו ישירים ותזכרו לו שאתם כבר מכירים או שתנצלו את היתרון לטובתכם ותפנו אליו בהסתמך על מה שאתם יודעים עליו?

התרגשות של התחלה

נכנסתם לכרטיס האישי של החבר וגילתם שיש הרבה פרטים שאתם כבר יודעים עליו, כעת השאלה היא באיזו גישה לפנות אליו? אם למדתם באותה כיתה או בכיתה סמוכה, ונחשבתם למקובלים באותה תקופה, תוכלו לגלות את האמת ולתת משפט פתיחה שיעד על זה שאתם מכירים מהעבר. אבל אם נחשבתם לבני הנוער שנדחקים לפינה, כדאי שתשמרו את הסוד הזה לעצמכם לפחות בשלב הראשוני של ההתכתבות. חשוב: פניה לחבר ילדות מעבר תמיד תעורר בנו התרגשות כלשהי, לכן נסו להיות אתם עצמכם, סיפורי מעשיות יציגו אתכם כשקרנים בשלב מאוחר יותר כי אחרי הכל הוא כבר מכיר אתכם.

אני לא בטוח שהוא מכיר אותי

אפשרות נוספת היא שאתם כמעט בטוחים שהצד השני אינו מכיר אתכם כי אז נחבאתם לכלים והוא היה מהמקובלים שכלל לא שם לב אליכם. במקרה כזה תוכלו להעלות בילויים משותפים משמעותיים שהיו לכם בעבר בכדי לנסות לעורר בו תזכורת, אם זה עדיין לא הולך, השתמשו בידע הקודם שלכם עליו – זה יכול להיות תחום הלימודים אותו הוא למד בעבר או תחביבים אישיים שלו עליהם אתם יודעים. אם אותו חבר ילדות ירגיש שאתם קוראים אותו, יכולה להתעורר בו התחושה שאתם הפרטנר המתאים בשבילו.

הוא היה חבר של החברה הכי טובה שלי

לפחות פעם בחיים אנו נתקלים בסיטואציה כזו, חבר טוב שלנו יוצא אם מישהי שהיינו שמחים להתחלף איתו. הוא היה החבר של החברה הכי טובה שלך, זה היה מזמן והם כבר נפרדו, כעת את לא מפסיקה לראות אותו באתרי הכרויות, ואת מאד רוצה לממש את ההכרות שפספסת לפני מספר שנים. זו החלטה שלך אם לנסות להשיגו כפרטנר ועליך לברר האם לחברה שלך יש התנגדות שתצאי איתו. את אומנם לא חייבת לשאול אותה, אבל בכדי להימנע מסיטואציות מביכות כדאי מאד שתעשי זאת. במידה וקיבלת OK מהחברה, זו ההזמנות שלך לפתח מערכת יחסים עם אביר חלומותייך עליו חלמת כל כך הרבה זמן.

גם לו מגיע סיכוי לדייט

את זוכרת אותו כחנון של הכיתה, פתאום התמונה שלו לא מפסיקה לצוץ ברשתות חברתיות ובאתרים שונים באינטרנט. הוא שולח לך הודעות ואת מתעלמת, מדוע? כי אני זוכרת שהוא היה חנון, ילד כאפות שהיו מתעללים בו באוטובוס בטיולים שנתיים. למרות שעכשיו הוא נראה הרבה יותר Cool, עם גוף חטוב, בגובה 1.85 סנטימטר, את עדיין מסרבת לצאת איתו לדייט ומתעלמת מההודעות שקיבלת ממנו.
תני לו סיכוי, יתכן ואותו חנון מכיתה י"ב הוא עורך דין מצליח שמחפשת זוגיות ואהבה אמיתית. שאלי את עצמך מה את מחפשת – רמבו ללא השכלה או אקדמאי לזוגיות בריאה?