שאלות רבות ולא קלות עולות כשמתחילים בהכרויות ברשת. האם להענות לבחור הזה או לחמוד שכתב לי קודם? האם לשאול על פגישה שנייה או להחליט עכשיו או לחשוב קצתלחכות לו? להציע לו לגור איתי או שעדין לא? קורה שמרוב החלטות קשות בא לי לצאת לחופשה או לתת לצד השני לעשות בשבילי את העבודה ולגמור עניין. אתם יכולים לומר עלי שאני לא יכולה להחליט, פחדנית ועם טיימינג גרוע, בכל אופן אני לא לבד. כל ההכרויות האלו מלאות החלטות קשות. מפה ועד אילת. נראי לי לפעמים שהצלחה בזוגיות יותר קשה מהצלחה במקצוע או בפיתוח קריירה.
קשה לכם? אובדי עצות? אספתי לכם כמה בעיות שרבים מנסים לפתור בראשית הדרך וכמה טיפים שיסייעו לכם להחליט מה לעשות. ובאמת, גם אם זה נשמע לא חשוב, גם החלטות אלו עשויות לקבוע את ההצלחה של הקשר.

פגישה בסופ"ש או ביום חול?

אכן, החלטה מינורית לחלוטין. מצד אחד לא כדי לחכות עד הסופ"ש כדי להתחיל עם הקשר ומצד שני, לפגישות בימי חול בעיות משלהן כמו למשל, עובדים מחר בבוקר וצריך לקום, מתחילים את הפגישה בסוף יום עבודה, גמורים ולא מפוקסים.
הבחירה הנכונה: לא כדאי לצאת לפגישה בסופ"ש אם אפשר לצאת אליה היום, במיוחד אם במילא אין לכם תוכניות לערב. תמיד אפשר לצאת לפגישה באמצע השבוע ואם היה מוצלח לקבוע פגישה שנייה בסופ"ש. כך יש לנו למה לצפות בסופ"ש…

ליסוע עם הבחור או להגיע לבד?

באופן בלתי נמנע, אם הפגישה נקבעה קצת רחוק ולא בא לך על אוטובוס ולהגיע מזיעה – ליסוע עם הבחור נראה כאפשרות טובה. אבל, תחשבו כמה לא קל יהיה לנסות ולשוחח בדרך ואם הפגישה לא תלך כמצופה ותאלצו להמשיך לשתוק בדרך חזרה.
הבחירה הנכונה: עדיף להגיע לבד וכך להיות בפגישה באווירה טובה של המקום ואז לא צריך לחשוב על חזרה ביחד, אם הפגישה לא היתה מוצלחת במיוחד.

הבחור יהיה ג'נטלמן וישלם או להתעקש לשלם בעצמי?

במקרה זה כל אחד יפרש את התשובה בצורה שונה. אם ההצעה לשלם תבוא מכם, הפרטנר יכול/ה להיעלב או ממש לסרב והסירוב שלכם יכול להגיע ממקום של גאווה או מהעובדה הפשוטה שהם לא מעוניינים שמישהו שהם לא יפגשו יותר ישלם עליהם.
הבחירה הנכונה: הפיתרון הנכון ביותר שיוציא אתכם בסדר יהיה להציע לשלם, אבל לא להיעלב אם התבקשתם לחלוק את החשבון.

מי מטלפן קודם?

הרצון לדעת אם הצד השני מעוניין ממש חזק, אבל לא בא לך להיראות כמו איזו ילדה חסרת סבלנות שלא תחכה חצי שבוע כדי לגלות מה התשובה. הצד השני של המטבע הוא איך לא כדאי לשרוף משאבים נפשיים על בחור שלא מעוניין?
הבחירה הנכונה: אפשר לשלוח SMS קצר ולברר איך היתה הפגישה ואולי קובעים את הפגישה הבאה או יותר טוב, בסוף הפגישה הראשונה לשאול אם יש טעם להיפגש שוב בכדי לגלות אם יש רצון הדדי להמשיך ולהיפגש.

לנסות ולנשק או לחכות לראות אם מקבלים?

אכן שיא הרומנטיקה יהיה נישוק שמגיע אליך, שחיכית לו זמן רק כל כך. מצד שני, אם מחכים יותר מדי זמןאז הציפייה יכולה להיות דבר פחות נעים ולגרום שכל אחד מהצדדים יתרחק מהצד השני.
הבחירה הנכונה: יוזמים נשיקה או אולי פשוט יותר לשאול אם נשיקה תתאים עכשיו. אם תעשו זאת אתם מכינים את הצד השני לנשיקה ואולי מבשרים לצד השני שאתם מוכנים לנשק בעצמכם.

להזמין את ההורים או לבוא עם החבר/ה להורים שלך?

הוא מוצא מיליון תירוצים למה לא, יש לו המון סיבות, וההורים שלך כבר רוצים להכיר אותו. מהצד השני, להזמין אותם אליכם הביתה יכול לגרום לאי נוחות ואולי אף למריבה קטנה.
הבחירה הנכונה: מארגנים ששני הצדדים יפגשו "במקרה" רק למטרת ההיכרות הראשונית או אולי מזמינים למפגשים שונים עד שלבסוף הצד השני נענה ואז יש פגישה.