חברה טובה שלי עשתה אולטימטום לבן זוג שלה. בכל יום, אם הוא לא חוזר עד השעה אחת בלילה, הוא נשאר לישון בחוץ. חד וחלק. אותה חברה כיצד תתמודדי עם פרטנר שלא מפסיק לבלותנועלת את בריח הדלת ומשאירה את המפתח בפנים – והוא מודע לזה.
מסתבר שזה עבד, הוא בהחלט הפנים וזרם עם זה, ובסביבות עשרים וחמישה לאחת הוא מתייצב כמו כלבלב, מריח מאלכוהול, עשן סיגריות, מתנדנד כמו לולב אבל לפחות חוזר הביתה בשעה הגיונית. בהתחשב בעובדה שלפני כן הוא היה חוזר הביתה בחמש בבוקר ורק בחמש וחצי עולה לישון אחת בלילה נראה כמו שעת חזרה מקובלת על שניהם. זה היה עוד בילוי לילי בדיסקוטק אפלולי שבו בילה בעלה אומנם הוא גבר בוגר ואחראי ויש לו כבר ילדים, אבל על בילויים עם החברים הוא לא מוכן לוותר.

החברה הזו שהיא די נאיבית כבר ניסתה לא מעט דברים, להזמין את החבר'ה שלו הביתה לצפייה במשחק כדורגל על מסך הפלזמה הענק שלהם, סדנאות של אימון אישי לחיזוק זוגיות, עשתה Delete על כל ההזמנות למסיבות שהוא מקבל לטלפון. אף פתרון לא באמת הניב פרי. חבריו שטרם נישאו היו מצלחים לפתות את בעלה בכל פעם מחדש וגרמו לו להרגיש כרווק לכל דבר.

התופעה הזו מוכרת כמעט לכולם ואני מאמינה שסובלות ממנה נשים רבות. חלקן התפשרו והלכו בעקבות הזרם כאשר מצד שני רבות מהן לא הסכימו להתפשר וסיימו את הקשר הזוגי בגירושין.
אז איך תתמודדי עם פרטנר בליין שמעדיף בילוי עם החבר'ה מאשר איתך? הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתמודד עם המצב.

הפרטנר הנכון עבורך

כאשר את מחפשת באתר הכרויות את הפרטנר הנכון, בדקי שיש לכם לפחות כמה תחומי עניין זהים. אם את מסוג הבחורות הביתיות פחות יתאים לך גבר בליין שמתנהג כמו פרפר לילה. כמובן שאינך צריכה לפסול כל גבר שאוהב לבלות עם חברים מידי פעם בפאבים ומועדונים, אבל בכדי לשמור על זוגיות תקינה מינון הבילוי צריך להיות מתון וללא הגזמה, קחי בחשבון שכאשר תקבלו החלטה משוטפת של להביא ילדים זה יהיה קשר יותר. לכן השלב הראשוני הוא לבדוק אם תכונות האופי שלו מתאימות לך.

יציאות ובילויים

לעיתים רבות כאשר גבר מוצא אהבת אמת צורך הבילוי הלילי מתפוגג מבלי שהוא שם לב לכך, אבל אם את רואה שמבחינת הפרטנר שלך האופציה של הפסקת הבילוי הלילי אינה באה בחשבון, נסי להתלוות לבילוי שלו עם חברים וכך תרווחי בילוי זוגי – תדאגי כמובן שהחברות של החברים יגיעו גם כן בכדי שלא יצא מצב שתחזיקי את הנר בזמן שהחברים שלו יושבים סביב השולחן ומורידים דרינק אחר דרינק.
אם ההצטרפות שלך לבילוי לא מתאימה לו אפשרי לו לצאת לבד כאשר מצד שני את אותו ערב את גם כן תבלי עם חברות.
בנוסף לכן, הגיעו להסכמה באילו ימים בשבוע הפרטנר שלך יכול לצאת לבילוי, זה יכול להיות אחד לשבועיים כל יום חמישי או שישי אבל חשוב מאד שתסכמו מראש גם את שעת החזרה הביתה.

להחזיר אותו הביתה

לרוב, החברים הם אלו שמושכים את הפרטנר שלך לצאת לבלות. נסי לשנות את המצב – ממקומות בילוי אפלים כמו מועדונים למקומות קצת יותר רגועים כמו בתי קפה או אפילו ערב אצלך בבית. אם תדעי כיצד לארח אותם הם יאמצו את "מקום הבילוי החדש" ויעדיפו אותו על פני פאבים ומקומות אחרים. גברים כמו כל הגברים אוהבים את הפינה השקטה שלהם, בגלל זה הם לרוב יוצאים לבלות רק עם חברים. אם כך, פשוט תדאגי שעל השולחן יהיו כמה בירות, פיצוחים שתייה קרה ומעבר לזה השתדלי לתת להם את זמן האיכות לעצמם.

מקומות בילוי אחרים

אם קשה לך להשלים עם העובדה שפרטנר יוצא לבלות כי את מרגישה בודדה, או אפילו קצת מקנאה, נסי להיות יצירתית באירועים מיוחדים כמו מסיבה פרטית של חברים, מסיבה פרטית של הפרטנר, מסיבת רווקות. אירועים אלו הם הזמן הנכון להסביר לפרטנר מה את מרגישה כשהוא יוצא מהבית בלעדיך. כך אולי הוא יראה את התמונה באור שונה ויסכים לצאת פחות לבילוי בערבים.
זכרי, פרטנר טוב הוא פרטנר מתחשב ובכדי לממש זאת את חייבת לעיתים לתת לו גם ספייס לעצמו.