בהיבט ראשוני, הכרויות נראות לעיתים ככאלו שמיועדות לגברים צעירים ופחות לגברים מעל גיל 40 שחושבים שזה לא בדיוק מגרש המשחקים מציאת אהבה לגברים בני 40שמיועד עבורם. לא פעם שמעתי מגברים את המשפט "אני לא מאמין בהכרויות באינטרנט". כנראה שאותם אנשים בני 40 פלוס חושבים שבכדי להכיר בחורה באתרים הללו צריך להיות צעיר ויפה, וכי בשבילם אין מקום באתרים הללו. האם זה באמת כך? אם אתה גבר שעבר את גיל ה -40 זה אומר שאין מקום עבורך באתרי הכרויות באינטרנט?

בכדי למצוא בת-זוג אתה כבר לא צריך להתאמץ

אתה עשוי להיות מופתע עד כמה צורת החשיבה הזו כבר לא נכונה. לפני 40 שנה לא היה מקובל שגבר בגיל 40 יכיר נשים בדרכים עקיפות, וכמובן שהאינטרנט אז אפילו לא היה קיים. באותה תקופה היה מקובל שבגיל כזה אתה תהיה נשוי באושר ותוכל לומר "הכול בסדר". ובכן, הזמנים השתנו וכללי המשחק עובדים בצורה אחרת לגמרי. כיום, כאשר אתה רגיל להכיר נשים במועדוני פנויים פנויות או בערבי ריקודים שאליהם הגעת רק למטרה זו, דע כי ישנן אלפי נשים שרשומות לאתרים באינטרנט והן מחפשות קשר יציב ורציני בדיוק כמוך. מה שאומר שאתה כבר מזמן לא צריך להכריח את עצמך ללמוד לרקוד רק בשביל למצוא בחורה.
מעבר לכך, אתה עשוי לגלות עד כמה זה הרבה יותר כיף ופשוט להכיר נשים באמצעות האתרים הללו בהם כל הנשים נמצאות למטרה ברורה אחת.

באותם זמנים, התפיסה הייתה שונה וכנראה שלא ידעת מה בדיוק אתה מחפש מבחינת זוגיות. בניגוד להיום, כאשר כולם בררנים בכל הקשור לבחירת בן/בת זוג פעם, כאשר היו מכירים לך בחורה, דבר ראשון היית "לוקח" ורק לאחר מכן היית מחליט אם היא מתאימה לך או לא.

היתרונות שלך על גברים צעירים

בעניין זה, הדבר החשוב ביותר הוא שכיום אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה מעצמך ובכלל מהחיים. אז הסבירות שתבזבז את זמנך עם בחורה שאינה מתאימה לך פחותה יותר ולעיתים זה יכול לחסוך ממך לא מעט צער ועגמת נפש.

יתרון נוסף שיש לך על אחרים הוא שבגיל זה אתה פיקח ומפוקס יותר, צורת ההתבטאות שלך שונה לגמרי מהתקופה בה היית בן 20, ואתה יודע טוב יותר כיצד עליך לפנות לנשים על מנת למשוך את תשומת ליבן. תכונות אלו לרוב אינן קיימות אצל בני נוער צעירים, והם לא תמיד מבינים מדוע אינם מצליחים לקבל תגובות על פניות ששלחו לנשים באתר. אז ללא ספק, אם אתה גבר בן 40 או יותר סיכויי ההצלחה שלך להכיר נשים באתרי הכרויות גדולים הרבה יותר מאותם גברים צעירים שמתקשים, ממהרים ומחפשים הכול כאן ועכשיו. אל תשכח שהנשים באתרים הללו יודעות בדיוק מה המטרה אליה הן נרשמו לאתר זה או אחר, מה שנותן לך יתרון נוסף בהשוואה לחיפוש בת-זוג במועדונים המקיימים ערבי פנויים פנויות.

האם הכרויות באינטרנט מעל גיל 40 זה דבר רע?

בכלל לא. זה רק מה שאתה עושה מזה. כל עוד אתה יודע מה אתה רוצה, ויש לך את הקישורים עליהם דיברנו קודם לכן, רוב הנשים יהיו שמחות לפניה ממך – להכיר אותן בכזו קלות עשויה להיות חוויה מדהימה עבורך. תתפלא לשמוע, אבל גברים איכותיים בסביבות גיל ה-40 טוענים שהם נהנים להכיר נשים באינטרנט הרבה יותר מהתקופה שבה הם היו צעירים.

הם שמים הרבה פחות דגש על הדברים הקטנים. הם לא מודאגים מכך שהם צריכים להרשים אף אישה. ואם הם כבר יוצאים לדייט בעקבות הכרות חדשה כלשהי, הם ידעו להפיק ממנו את מרב ההנאה.

אז אם מצאת את עצמך שוב בתוך "מעגל הרווקים" ואתה מעל גיל 40, אל תתאמץ. אתה יכול למצוא אהבה די בקלות וליהנות מדייטים עם נשים איכותיות שכבר מזמן הוציאו מדרך החשיבה שלהן שהכרויות באינטרנט זה לא בשבילן.

מידע נוסף שעשוי לעניין אותך:
היכרויות 40