כשאנו מחפשים דייט לקשר רציני באמצעות אתר הכרויות, עלינו להבין מספר דברים חשובים שיקלו עלינו בעת החיפוש אחר אהבה שלה אנו כל כך מצפים.
באתרי הכרויות ברשת קיימים לא מעט אנשים (נשים וגברים) שנרשמים סתם מתוך שעמום ומידי פעם גם מזינים פרטים לא נכונים בכרטיס האישי שלהם או לחילופין מניחים אצבע אחת על המקלדת בכדי למלא את הכרטיס, פשוט מכוון שאתר ההכרויות אליו הם נרשמו דורש זאת.

כשאנו נרשמים לאתר הכרויות במטרה למצוא דייט לקשר רציני אנו משקיעים זמן רב, ממלאים את הכרטיסי האישי שלנו באתר, משתדלים לדייק בסימון המאפיינים של תחביבים, מקומות בילוי מועדפים סוג הקשר וכ"ו ולאחר מכן מבצעים חיפוש מהיר על מנת למצוא כרטיסים של חברים באתר שמתאימים לקריטוריונים שהגדרנו.

תוצאות החיפוש שבאתר מציגים לנו אין ספור כרטיסים שמתאימים לנו, חלקם עם תמונה וחלקם לא.
כאן בדיוק הנקודה שברצוני להסביר, כיצד אנו יכולים לדעת מי באמת מחפש קשר רציני ומי מהכרטיסים השונים נרשם לאתר סתם מתוך שעמום?

ברוב אתרי ההכרויות תוצאות החיפוש יופיעו לפי הסדר הבא:
1. פרופילים של חברים עם תמונה
2. פרופילים של חברים ללא תמונה
3. פרופילים של חברים ללא תמונה שלא ביקרו זמן רב באתר.

מכאן אנו יכולים ללמוד שהפרופילים שיש בהם תמונה שיכים לחברים שבאמת מחפשים דייט לקשר רציני.
לפרופילים שאין להם תמונה יש להתייחס יותר בחשדנות, והם אלו ששיכים לרוב לחברים שנרשמו סתם מחוסר מעש ושעמום.
למרות זאת, קיימים באתרי הכרויות ברשת כרטיסים של חברים שכן מחפשים קשר רציני ומסיבות כאלו ואחרות לא העלו תמונה.
עיון קל בכרטיס האישי שלהם ילמד אותנו מה בעצם כוונתם, אם הטקסט החופשי בכרטיסים אלו ריק, לוקה בחסר, או מלא בקישקושים אז ברור שהחברים שלהם שיכים פרופילים אלו אינם בעלי כל כוונה רצינית למציאת אהבה, ואין כל טעם להשקיע בהם זמן ולשלוח להם פניה.
לכרטיסים שאותם מציג האתר כפרופילים ללא תמונה ושלא ביקרו זמן רב באתר גם כן אין צורך להשקיע מזמנינו ולפנות אליהם, כוונתם ברורה.